Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-23, 23:38
  #1105
Medlem
okok1s avatar
Filmen sög. Precis som säsong 4.

Den har 5.2/10 på IMDB. Vilket är fair. Hade gett den 5 av 10.
__________________
Senast redigerad av okok1 2023-07-23 kl. 23:40.
Citera
2023-08-19, 11:40
  #1106
Medlem
Hela serien+ filmen bygger ju på Lisas ADHD egentligen. Barn med två män och sedan strular till med allt.

Rätt sorligt men skulle tänka att många har en sådan här livstil.
Citera
2023-08-25, 20:57
  #1107
Medlem
liten.igelkotts avatar
Ingen höjdare till film direkt men hade i och för sig inte förväntat mig det heller, men när man kollat på serien vill man ju ändå se filmen. Är glad att jag inte betalade för att se den på bio.

Konstigt slut tycker jag.
Citera
2023-08-26, 09:29
  #1108
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Ingen höjdare till film direkt men hade i och för sig inte förväntat mig det heller, men när man kollat på serien vill man ju ändå se filmen. Är glad att jag inte betalade för att se den på bio.

Konstigt slut tycker jag.
Citera
2023-12-24, 01:27
  #1109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Jag tror du är ganska ung och inte har egna barn och erfarenhet av mina barn och andras barn.
Människor är olika och det är det som är tjusningen med livet.
Tänk om alla var lika och som dig och gillade samma personer för ingen får sticka ut och vara annorlunda.
Undrar hur världen såg ut då.
Jag tycker hon är himla kul och precis som man kan vara när man är förälder till ett jobbigt barn.
Välkommen till livet och verkligheten om några år när du har lite erfarenhet.

Alltså..att inte få vara annorlunda var inte ens poängen i inlägget, lisa är helt jävla vidrig som person kanske inte som mamma men som människa
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback