2017-01-28, 11:10
Medlem
Hej!

Jag söker hjälp med fakturering och någon form av uppföljning av vilka fakturor närmar sig sitt förfallodatum.

Finns det någon excel program ni rekommenderar?

Idagsläget, vi bara fakturerar men behöver själva hålla reda på vilka fakturor närmar sig förfsllodatum.

Tack på förhand!
Citera
2017-01-28, 11:15
Medlem
Köpa Visma enskilt bolag eller AB.

Kostar 900kr om jag inte minns fel, så kommer det underlätta hela din verksamhet än att sitta och göra det i excel.
Listor i excel är att hålla reda på sådana saker känns väldigt omodernt och tidskrävande. Investera en liten peng för att hjälpa dig i ditt företag.

www.johanmårtensson.se
Citera
2017-01-28, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLEW
Köpa Visma enskilt bolag eller AB.

Kostar 900kr om jag inte minns fel, så kommer det underlätta hela din verksamhet än att sitta och göra det i excel.
Listor i excel är att hålla reda på sådana saker känns väldigt omodernt och tidskrävande. Investera en liten peng för att hjälpa dig i ditt företag.

www.johanmårtensson.se

Samtidigt finns det säkert en del mallsystem för Excel som kan vara lämpliga, då får man ett "skal" att arbeta mot, men Excel krävs i botten.
Kompletta program både för bokföring och fakturering finns givetvis också, men ts sökte visst enbart efter just funktionen "fakturering".
Citera
2017-01-28, 15:54
Medlem
Vad skulle ni rekommendera för faktureringsprogram som även har funktionen kunddatabas och övervakning av fakturor som närmar sig förfallodatum?

Jag kan tänka mig lägga 1.500 kr som en engångsavgift.
Citera
2017-01-28, 21:00
Medlem
Kapten Klännings avatar
Billogram finns ju. Är rätt smidigt med automatiska påminnelser osv! Webbaserat och man betalar per faktura som skickas!

billogram.com
Citera
2017-01-30, 07:51
Medlem
Visma e ekonomi, billigt, nätbaserad och har allt man behöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in