2023-07-11, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppjohanna
Jag lyssnar precis på Nina Drakfors sommarprat och det är väldigt bra. Hon pratar om Granskning Sverige och spelar upp några av samtalen dom gjort.
https://swebbtv.se/w/7tCqi1TBxnAk8LqqsqQ9Nk

Ja det var bra. Hennes sommarprat förra året var också bra.

Lite förvånande eftersom hon i sociala medier uttryckt stöd för nästan alla konspirationsteorier.
Citera
2023-07-11, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Ja det var bra. Hennes sommarprat förra året var också bra.

Lite förvånande eftersom hon i sociala medier uttryckt stöd för nästan alla konspirationsteorier.
Många konspirationsteorier är tyvärr sanna.
Citera
2023-07-11, 19:58
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Jag lyssnar precis på Nina Drakfors sommarprat och det är väldigt bra. Hon pratar om Granskning Sverige och spelar upp några av samtalen dom gjort.
Det var då ljusår bättre än Arnstbergs bottennapp om något kriminellt drägg han ville lära känna.
Citera
2023-07-12, 14:03
Medlem
Nu har jag lyssnat på Arnstbergs prat.
Det var bra, trevligt och upplyftande. Bättre än tidigare, tycker jag.

Kanske lite oklart bara vad relevansen var, eller liksom poängen.
Citera
2023-07-13, 01:52
Medlem
Citat:
Programmet = haverism in action? Mest fåfäng damage control där...
Hon är alltså socionom och har jobbat som socialsekreterare? Ingen bra reklam, men hon är kanske inte representativ för dessa branscher?...
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Arnstbergs bottennapp om något kriminellt drägg han ville lära känna.
Sanslöst bottennapp, även för att komma från Arnstberg. Gick knappt att lyssna på - en besynnerlig kombo av monotont, drygt & pretentiöst framförd story och en typ av rasistisk underton, sorts låga förväntningarnas...på "John-John"... Vem vände sig Arnstberg till?
"John-John" måste förresten vara den mest spåniga namnersättningen inte minst när man, som Arnstberg gjorde, refererar till personen hundratals gånger.
Citera
2023-07-13, 07:46
Medlem
Jag läste för övrigt på Runar Sögaards Facebook för någon vecka sedan att hans Sommar precis skulle spelas in och att datum det ska sändas meddelas senare.

Är väl därför de inte kan göra reklam för det, eftersom det spelas in så nära inpå. Jag trodde det spelades in månader i förväg.
Citera
2023-07-13, 20:39
Medlem
Trevligt att den arga blatten fick ett sommarprat. Får bli lite lyssning senare ikväll.
https://swebbtv.se/w/ppTkm8Ry1t6H3vRvjAMrLE
Citera
2023-07-13, 21:30
Medlem
OverAndUnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Det var då ljusår bättre än Arnstbergs bottennapp om något kriminellt drägg han ville lära känna.

Arnstberg brukar alltid vara intressant, men detta var verkligen uselt. Stängde av efter 20 minuter när jag insåg att hela programmet skulle handla om någon totalt ointressant förortsnisse i Skärholmen för 30 år sen.
Citera
2023-07-13, 23:03
Medlem
Har lyssnat på Paul Lillrank nu.

Ganska intressant, lyssnade på hela. Han pratar om vetenskaplighet.

Men, jag blir skeptisk över hans till synes hat , hans övertygelse att han sitter på "sanningen". Som att isarna skulle blivit större på Arktis, vilket är fel. Kanske menar han Antarktis. Det uppvägs i så fall av att isarna blivit mindre på Arktis.

Han verkar inte ha någon förklaring på vad som skulle orsakat klimatförändringarna, bara att det inte kan gå till så som man får höra i medierna.
Citera
2023-07-14, 16:59
Medlem
Lyssnade på Arga Blatten idag.
Eller, första 30 minuter orkade jag. Blatten är sig alltid lik. Påpeka självklarheter alla känner till med en lite spydig och högdragen attityd.

Kanske kul för den som inte hört honom tidigare.
Citera
2023-07-14, 17:03
Bannlyst
Skulle inte Swebbtv läggas ner ?
Citera
2023-07-17, 16:59
Medlem
Har lyssnat på Linda Karlström nu. Kanske det bästa hittills. Hon pratar om vad det innebär vara finlandssvensk, varför hon blev "vaccinkrigare" och hur det gick till när SVT walraffade henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in