Citat:
Jag står inte ut med den paranoide pillerknarkaren och hans fobier. Han är en fanatiskt blint USA-hatande idiot som är totalt obildad om allting som har med politik eller historia eller samhälle att göra. i den senaste intervjun gör han allt kan för att med lögner och konspirationsteorier gör allt han kan för att hylla islamistisk terrorism och kommunistpartiet i Kina. Han älskar krig, förtryck ,massmord och hatar frihet och välstånd som han sjukligt hävdar är en judisk konspiration. Allt som är "kapital" eller "företag" är en judisk konspiration, den cancern är hårdkodad i hans psyksjuka skalle.
Det gaggande äcklet Lars Bern är en perfekt företrädare för förrädargenerationen som ärvde världens rikaste, tryggaste och mest jämställda land och nu lämnar efter sig världens värsta skit. Bara att lyssna på pensionärsjävlarnas psyksjuka verklighetsuppfattning för att inse hur totalt destruktiva och hatiska de alla är. Den generationen har finansierat ALLA massmördande diktaturer i hela världen under hela efterkrigstiden! Sveriges pensionärsjävlar har miljoner liv och miljoner tortyroffer på sitt samvete. Alla älskar de islamism och kommunism och alla hatar de västerlandets frihet och välstånd.
Det gaggande äcklet Lars Bern är en perfekt företrädare för förrädargenerationen som ärvde världens rikaste, tryggaste och mest jämställda land och nu lämnar efter sig världens värsta skit. Bara att lyssna på pensionärsjävlarnas psyksjuka verklighetsuppfattning för att inse hur totalt destruktiva och hatiska de alla är. Den generationen har finansierat ALLA massmördande diktaturer i hela världen under hela efterkrigstiden! Sveriges pensionärsjävlar har miljoner liv och miljoner tortyroffer på sitt samvete. Alla älskar de islamism och kommunism och alla hatar de västerlandets frihet och välstånd.
Nu har du missat något tror jag.
Som USA vän så måste jag ändå ge Bern rätt i att man kan inte bara mörda utländska personer si sådär.
Jag har aldrig hört honom säga något om judisk konspiration.
Tvärtom.
När det kommer till storföretagen så har det varit känt sedan 80-talet att de helt öppet lobbar för globala regelverk. Fri rörelse av kapital, varor o tjänster. Det är bara det att det låter som en nyutgåva av Adam Smiths: The Wealth of Nations. Få förstår innebörden o den förändring den har på vårt samhälle o dagliga liv.
Lyssna o ta till dig.
Ps. När det kommer till Kina så är de inte längre kommunister än på pappret. Det vi ser nu är en industri o handelsjätte som reser sig. Det nya Kina imponerar. Det kanske inte är så roligt, men det imponerar. De är helt klart på väg att bli ledande nation för 1a världen. Medans Sverige glider ner i 2:a divisionens bottenlag.
Även om det förnekas så inser man att även USA är på dekis. Infrastrukturen håller på att rasa ihop. Det är smeckigt. Titta dig runt när du är ute o kör bil.
Senast redigerad av Sam.Boyd 2020-01-11 kl. 08:34.
Senast redigerad av Sam.Boyd 2020-01-11 kl. 08:34.