• 3
  • 4
2006-01-21, 19:30
Medlem
quarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
Ingen moderator har försvarat att man sköt barn vad jag sett.
Du har skrivit: http://www.flashback.org/showpost.p...37&postcount=8
Citat:
Att kvinnor sköts beror på att det pågick ett brutalt och hänsynslöst krig.
Jag läser som att du försvarar och ursäktar sådant beteende. Fast det var förstås flagranta brott mot mänskligheten.
Citera
2006-01-21, 20:17
Medlem
TB-303s avatar
quark: Svar finns i trden du lnkade till: http://www.flashback.org/showthread...21#post3576921

Denna trd r om tillsttande av nya mod, inte diskussioner kring de olika sakfrgorna.
Citera
2006-01-21, 20:23
Bannlyst
Hej!

Att det har valts en ny moderator hit rör mig inte i ryggen såvida den moderatorn är objektiv och inte allt för "triggerhappy" med låsknappen, så länge som trådarna håller sig Ontopic. Moderatorerna måste vara stenhårda med att inte tillåta att trådar avviker från det ursprungliga ämnet. Här har jag m fl, gång på gång kommit in i irrelevanta sidospår, men hoppas att detta stävjas i framtiden.

Citat:
Att kvinnor sköts beror på att det pågick ett brutalt och hänsynslöst krig. Har du någon annan förklaring, eller är just detta krig unikt i lidanden av civila?

Just det, men det argumentet gäller väl även då för de tyska civila som dog på grund av allierade bombräder: det var ett brutalt och hänsysnlöst krig som fördes. Om det är skilland så upplys mig gärna i en annan tråd.
Citera
2006-01-22, 21:33
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quark
De skjt barnen.

Det r sjukt att ngon kan frsvara det.

Och sdana utnmns till moderator hr.

Det sjuka r dina fr sakfrgorna irrelevanta och vettlsa insinuationer och din rttshaveristiska nitlskan nr det gller att indignerat starta kampanjer mot andra debattrer. Vad du och dina meningsfrnder alltmest frsvarar tnker jag inte g in p, eftersom det r off topic, men stda framfr din egen hycklande bakdrr innan du blser upp dig till ngot slags moraliskt oantastligt och normgivande riktmrke i diskussioner om andra vrldskriget. Lt moderatorerna skta sitt arbete, finner du att de brister i ngot avseende r det bara att i vederbrlig ordning reporta det till administrationen.
Citera
2006-01-23, 11:27
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
De skjt barnen.

Det r sjukt att ngon kan frsvara det.
I Israel kan man utnmnas till minister efter barnamord! Och det finns det massor med folk som frsvarar. Hur sjukt r det i jmfrelse?
Citera
2006-01-23, 15:50
Medlem
quarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
I Israel kan man utnmnas till minister efter barnamord!
Frsker du tvtta dig med andras smuts nu?
Man brukar inte bli ren av det.
Citera
2006-01-23, 15:57
Medlem
Citat:

Ah, ett uttryck jag inte hrt tidigare. Men trffande. Tnx. Blizzard, vad har hnt med ditt tangentbord?

/KT
Citera
2006-01-27, 11:49
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Faktum r att jag frskte tvtta dig ren frn dina specifikt frutfattade meningar om germaners ondska men borde frsttt det lnlsa i ett sdant frsk. En gng smutsig alltid smutsig tydligen.

Din bitterhet ver frlorad Frintelsepropaganda lyser upp dina inlgg med ett ljets skimmer quark, fortstt underhlla oss!
Citera
2006-01-27, 11:56
Moderator
Ruskigbusss avatar
Ja, ni r ett lustigt gng. Det verkar vara omjligt att inse att era respektive kpphstar nr det gller den hr frgan inte alls behver dras i varenda jmra trd som ni ser.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in