Hej allesamman!
Tränade vaderna förrigår och allt kändes bra tills igår kväll då jag skulle upp från fåtöljen, jag bokstavligt talat stog upp på mina TÅ som en rakad kyckling innan slakten. Jag tänkte OK OK, säng direkt så jag vaknar upp imorgon upp frisk!
Ja, hur tror ni det känns nu? förjävligt, det tog mig 15 minuter att resa mig från sängen, jag skrattade åt mig själv gång på gång för jag kände verkligen hur det är att vara hjälplös. Det fick mig tillome o tänka o känna på hur svårt handikappade människor har det... man känner sig verkligen hjälplös.
Iallafall, jag lyckades till sist göra roliga rörelser, typ hålla om min soffbord med ena handen och andra handen knuffa med från sängkanten för att snabbt lyckas stå på mina TÅ, hahaha! Gick till badkaret o fyllde den med varmt vatten(läste att de hjälper), det hjälpte tyvärr inte. Ni får själva fantisera bilden framför er, hur jag försökte ställa mig helt rakt upp i ETT F*CKIN badkar, hahahah!
Det slutar inte här... utan min tjej fyller år imorgon och jag har planerat ta henne på en häst tursridning, yeah sure!
Släpper det imorgon?