• 1
  • 2
2017-01-26, 22:19
Medlem
Som tråden lyder, till er som har det dela gärna era stories!

Kan börja med en av många av mina egna.

Var på bio med min flickvän för några år sedan. Sjukt nog när filmen börjar rulla är det vi två längst bak samt ett par på rad 3 eller 4 längst fram i hela salongen!

Det ena leder till det andra, efter en massa hångel drar jag ned mina byxor och hon tar ett stadigt grepp om min kuk. Runkar mig långsamt en stund innan hon försvinner ned på knä.

Får en lååång och intensiv avsugning. Tar hand om pungen innan hon sväljer nästan hela min kuk (ingen beast men ändå drygt 20cm). Hon ställer sig sedan upp, och drar ned sina byxor framför mitt ansikte.

Jag pussar henne på rumpan. Drar ned trosorna och slickar henne lite grann innan hon sätter sig på min kuk med ryggen mot mig (hon ville ju inte missa filmen!).

Hon kom rätt fort (fontänorgasm) och jag själv höll inte ut alltförlänge när hennes rumpa studsade upp och ner på mig i biostolen. Kom i hennes fitta mitt i biosalongen, en av mina skönaste orgasmer måste jag säga.

Har många fler stories , någon annan som har??
Citera
2017-01-26, 22:28
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danielk200
Som tråden lyder, till er som har det dela gärna era stories!

Kan börja med en av många av mina egna.

Var på bio med min flickvän för några år sedan. Sjukt nog när filmen börjar rulla är det vi två längst bak samt ett par på rad 3 eller 4 längst fram i hela salongen!

Det ena leder till det andra, efter en massa hångel drar jag ned mina byxor och hon tar ett stadigt grepp om min kuk. Runkar mig långsamt en stund innan hon försvinner ned på knä.

Får en lååång och intensiv avsugning. Tar hand om pungen innan hon sväljer nästan hela min kuk (ingen beast men ändå drygt 20cm). Hon ställer sig sedan upp, och drar ned sina byxor framför mitt ansikte.

Jag pussar henne på rumpan. Drar ned trosorna och slickar henne lite grann innan hon sätter sig på min kuk med ryggen mot mig (hon ville ju inte missa filmen!).

Hon kom rätt fort (fontänorgasm) och jag själv höll inte ut alltförlänge när hennes rumpa studsade upp och ner på mig i biostolen. Kom i hennes fitta mitt i biosalongen, en av mina skönaste orgasmer måste jag säga.

Har många fler stories , någon annan som har??

Detta känns lite som trolleri, troligt att ingen märkt något, man torde ju "se" om det rör sig märkligt någonstans..

Har också haft sex utomhus, men dock bara bakom ett hus, förvisso nära en väg och där förbipasserande lätt kunde se, kvällstid dock, och så uppe på ett berg, det var mycket trevligt!
Lutade mig framåt och blev tagen bakifrån

Hade dessutom sex på en strand en gång, märkligt är än att ingen såg oss, tyvärr har vädret varit skit de senaste somrarna, så det har blivit dåligt med den varan, men vanligast för mig är ute på min uteplats, där kan ingen se, och man får hålla på ostört

Sex utomhus är trevligt!
Citera
2017-01-26, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Detta känns lite som trolleri, troligt att ingen märkt något, man torde ju "se" om det rör sig märkligt någonstans..

Har också haft sex utomhus, men dock bara bakom ett hus, förvisso nära en väg och där förbipasserande lätt kunde se, kvällstid dock, och så uppe på ett berg, det var mycket trevligt!
Lutade mig framåt och blev tagen bakifrån

Hade dessutom sex på en strand en gång, märkligt är än att ingen såg oss, tyvärr har vädret varit skit de senaste somrarna, så det har blivit dåligt med den varan, men vanligast för mig är ute på min uteplats, där kan ingen se, och man får hålla på ostört

Sex utomhus är trevligt!

Nu var det bara ett par till som satt längst fram och vi var inte direkt högljudda 😃 jävligt nervigt dock!

Hmm... härlig story berätta gärna mer om den gången
Citera
2017-01-26, 22:35
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danielk200
Nu var det bara ett par till som satt längst fram och vi var inte direkt högljudda 😃 jävligt nervigt dock!

Hmm... härlig story berätta gärna mer om den gången

Ja, om man smög med det, så är det ju en annan sak

Det var helt enkelt så att min sambo stod upp, jag satt på huk och sög av honom, har för mig att han sprutade mig i munnen, utomhus är det ju bara att spotta ut satsen sen, det är smidigt och bra!

Det uppe på berget minns jag knappt, men jag vet att det var snö och kallt ute
Var han kom minns jag dock inte
Citera
2017-01-26, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Ja, om man smög med det, så är det ju en annan sak

Det var helt enkelt så att min sambo stod upp, jag satt på huk och sög av honom, har för mig att han sprutade mig i munnen, utomhus är det ju bara att spotta ut satsen sen, det är smidigt och bra!

Det uppe på berget minns jag knappt, men jag vet att det var snö och kallt ute
Var han kom minns jag dock inte

Haha exakt, fördelen med att knulla ute! Jag vet inte, det är nånting med den friska luften 😁

Bästa är ju ostört, skogen, ett berg eller en avlägsen fotbollsplan där man kan knulla runt i gräset 😉
Citera
2017-01-26, 22:52
Medlem
apelsinhimlens avatar
Trams och 100 % påhittat.

Du satt själv och runkande på bion.
Citera
2017-01-26, 22:56
Medlem
Bak (nedfällt säte + madrass) i en Volvo XC70 med kolsvarta rutor, parkerad på strandpromenaden i en sömnig sydfransk kuststad. Det var fullt med folk runt bilen, men de kunde omöjligen se in trots att många försökte när de insåg vad som pågick.

Skogen är ju också en offentlig plats, och där knullar jag gärna min vackra kvinna - eller slickar henne - tills hon skriker av vällust.
Eller mitt på gräsmattan för den delen, när jag inte hade sett henne på ett tag, och det var alldeles för långt från bilen till ytterdörren...
Citera
2017-01-26, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Trams och 100 % påhittat.

Du satt själv och runkande på bion.

Haha! Tala för dig själv 😉
Citera
2017-01-26, 22:59
Haltaskig avrunkning räknas det?
Annars är jag utomhussex-oskuld.
Citera
2017-01-26, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Bak (nedfällt säte + madrass) i en Volvo XC70 med kolsvarta rutor, parkerad på strandpromenaden i en sömnig sydfransk kuststad. Det var fullt med folk runt bilen, men de kunde omöjligen se in trots att många försökte när de insåg vad som pågick.

Skogen är ju också en offentlig plats, och där knullar jag gärna min vackra kvinna - eller slickar henne - tills hon skriker av vällust.
Eller mitt på gräsmattan för den delen, när jag inte hade sett henne på ett tag, och det var alldeles för långt från bilen till ytterdörren...

Yep, bilen en klar favorit! Där har man gjort det ett antal gånger. Svårt med sätena, flickvännen får ofta fontänorgasmer..

Dock är favoriten en avsugning på motorvägen 😉
Lastchaffisarnas blickar är ovärdeliga!
Citera
2017-01-26, 23:03
Medlem
Har haft sex i vattnet på en strand med en hel del badande runt omkring... sexet var inget särskilt i sig, men så många runt om som inte fattade vad som pågick....

Sen har vi en liten motorbåt som vi stannar med på lämplig plats och knullar medan båten driver fritt. Alltid kul att se var man är när det är klart!

Edit: vi stod alltså upp en bit ut i vattnet. Hennes ben runt min midja och hennes armar runt min nacke.
Senast redigerad av Borret 2017-01-26 kl. 23:05. Anledning: Förtydligande
Citera
2017-01-26, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Haltaskig avrunkning räknas det?
Annars är jag utomhussex-oskuld.

Klart det räknas 😉
Men jävlar vad du har och se framemot då!

Testa en bra plats i skogen kanske men i solen. Alltid lika nice 👍
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in