Citat:
Ursprungligen postat av
danielk200
Som tråden lyder, till er som har det dela gärna era stories!
Kan börja med en av många av mina egna.
Var på bio med min flickvän för några år sedan. Sjukt nog när filmen börjar rulla är det vi två längst bak samt ett par på rad 3 eller 4 längst fram i hela salongen!
Det ena leder till det andra, efter en massa hångel drar jag ned mina byxor och hon tar ett stadigt grepp om min kuk. Runkar mig långsamt en stund innan hon försvinner ned på knä.
Får en lååång och intensiv avsugning. Tar hand om pungen innan hon sväljer nästan hela min kuk (ingen beast men ändå drygt 20cm). Hon ställer sig sedan upp, och drar ned sina byxor framför mitt ansikte.
Jag pussar henne på rumpan. Drar ned trosorna och slickar henne lite grann innan hon sätter sig på min kuk med ryggen mot mig (hon ville ju inte missa filmen!).
Hon kom rätt fort (fontänorgasm) och jag själv höll inte ut alltförlänge när hennes rumpa studsade upp och ner på mig i biostolen. Kom i hennes fitta mitt i biosalongen, en av mina skönaste orgasmer måste jag säga.
Har många fler stories , någon annan som har??
Detta känns lite som trolleri, troligt att ingen märkt något, man torde ju "se" om det rör sig märkligt någonstans..
Har också haft sex utomhus, men dock bara bakom ett hus, förvisso nära en väg och där förbipasserande lätt kunde se, kvällstid dock, och så uppe på ett berg, det var mycket trevligt!
Lutade mig framåt och blev tagen bakifrån
Hade dessutom sex på en strand en gång, märkligt är än att ingen såg oss, tyvärr har vädret varit skit de senaste somrarna, så det har blivit dåligt med den varan, men vanligast för mig är ute på min uteplats, där kan ingen se, och man får hålla på ostört
Sex utomhus är trevligt!