• 1
  • 2
2017-01-26, 17:49
Bannlyst
Är det att dom tror att vi är ett så lätt byte när vi är ensamma?

Dom tror inte att vi har en urkraft i oss och att vi kan slå tillbaka?

Dom tror att dom är kungar och att vi är deras undersåtar.

Hur smakar våran mat våra.. eller jag menar era bönder (Eftersom ni är kungar) har producerat till er?

Har ni ingen kärlek i kroppen alls till svenskar? Varför ska ni alltid jävlas med oss när vi går ensamma i parker eller på stan?

Vad tror ni kommer hända när vi tröttnat på er? Lek inte med elden småglin.

Om ni vore sådana jävla kungar så skulle era fega uslingar till föräldrar inte ha flytt. Jo tacka fan för att ni är "king" som ni alltid skriver över hela internet. Ni är minsann king medans ni är avlade av fega kräk som flydde sitt land istället för att slåss.

Ni kompenserar för att ni har liten penis. Garanterat.

Lägg märket till att jag bara vänder mig till Kaxiga MENA invandrare nu som tror att dom är "King".

Ni är inte king i någons ögon. Ni är fula både i ansikte och själ, kriminella svin. Det är inte synd om er alls med den förbannade jargong ni har.

Världen skulle vara så mycket bättre utan er. Det vet nästan alla svenskar vid det här laget.

Förstår alla ni "King" invandrare att ni är icke önskvärda och att ni helst skulle ta självmord istället för att göra våra liv surt?

Ni är så jääääääääävla små. Det är en skam att ni får ta del av svenska samhället.

Lär er, er plats i världen och sluta skrika som babianer att ni är king.

Min fråga till er är, fattar ni hur jävla vidrigt fega ni är när ni dyker på ensamma svenskar flera mot en? Förstår ni hur äckliga ni är när ni gör en sådan sak? Förstår ni att ett sånt beteende skickar er till helvetet, om inte efter livet så till helvetet på jorden.

Ni ska testa gränser som små ungar. Helt jävla efterblivna.

Ni är inte man nog att ha en fight man mot man, ni är små kärringar.
Senast redigerad av Superkraft 2017-01-26 kl. 17:59.
Citera
2017-01-26, 18:34
Medlem
Varför dyker västvärlden i MENAs länder och jävlas med dom ?
Citera
2017-01-26, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bagira
Ohh en proislamist, om väst ingriper i MENA har de en jävligt bra ursäkt.
Citera
2017-01-26, 21:13
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Du säger alltså rent ut här att MENA är endast här i landet för att Jävlas med invånare?
Om du tänker så "på riktigt" så kanske du förstår varför man mördar varandra i de så kallade MENA länderna.
Något är fel innanför skallbenet.
Kan inte vara lätt att behöva hämnas på farfars, farfars, farfars gammelfarfars farfar i det oändliga.
Föds med HÄMND i första andetaget.
Stackars satar.....
Citera
2017-01-26, 22:38
Bannlyst
Citat:

Jag vet inte, ett större mysterium är varför MENA flyr hit för att jävlas med oss. Du menar alltså att MENA flyktingar egentligen är en invasionsstyrka för att hämnas västvärldens tilltag?
Citera
2017-01-26, 22:38
Medlem
sylvia.borins avatar
För att de är fega as. Förmodligen något genetiskt fel.
Citera
2017-01-26, 22:46
Medlem
Mad monks avatar
Du pekade nyss på på pricken vad som är problemet med invällarasen de respekterar inte oss inte ens lite. De respekterar dock ett rejält kock stryk det förstår dom. En annan sak som gör mig satans arg är elitens jävla tjat om att man ska förstå deras lidande det är inte de som lider det är vi som lider er jävla blodsugande rövhål!
Citera
2017-01-27, 01:23
Medlem
deadsets avatar
För att de är rasister.
Citera
2017-02-07, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superkraft
Jag vet inte, ett större mysterium är varför MENA flyr hit för att jävlas med oss. Du menar alltså att MENA flyktingar egentligen är en invasionsstyrka för att hämnas västvärldens tilltag?

Jag tror så.
Citera
2017-02-07, 19:38
Medlem
Heeeh!

Enkelt att svara på.

Det är för att ni inte har stor släkt och ingen släktsammanhållning.
Detta är vad alla är övertygade om.

Är det brukligt att en svenne vid attack, senare eller vid ett annat tillfälle kan fixa fram dussintals släktingar för hämnd? Så...detta beror också på att människor är fega..så klart. Ett stort antal ger sig på en ensam människa. Klart att det är fegt och taskigt. Har träffat mer än en svensk som blivit påhoppad av utlänningar.

Som exempel: en ung svenne står vid busshållplatsen och blir plötsligt påhoppad av åtta utlänningar...svennen blev kvar medvetslös. En medelålderssvenne får plötsligt en hoppspark i ryggen och faller framstupa och spräcker pannan.

Kan dock tillägga att en av mina egna svennepolare, +190 cm och +100 kg, slog ner fem blattar själv då dom försökte attackera han framifrån.....han var nämligen beredd. Heeeh!
Citera
2017-02-07, 19:58
Medlem
InternetTuffings avatar
Dem attackerar i flock och flyr ofta när det bjuds motstånd, jävla hyenor.
Citera
2017-02-07, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superkraft
Varför ska ni alltid jävlas med oss när vi går ensamma i parker eller på stan?.

Låter som du har dåliga erfarenheter, skulle du kunna berätta vad du varit utsatt för ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in