Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2017-01-25, 17:35
Bannlyst
Det är uppenbart att svenska politiker inte vill svenska folket väl.

Behöver jag verkligen rabbla upp allt som händer i Sverige idag?

1. En ständigt stegrande kriminalitet där GROVA brott är vardagsmat.
2. Mammor får föda barn i bilar pgr av platsbrist på sjukhus. Folk får sitta på akuten och vänta i upp till 1 dygn för AKTUA skador och sjukdomar.
3. Fullkomlig kaos på skolor där det går mycket invandrare, gängbråk mellan svenskar och invandrare på skolor rapporteras hela tiden.
4. Fortsatt fullkomligt kaotisk massinvandring. 100.000 i stort sätt analfabetiska monster per år.
5. Fullkomlig demoralisation och nedmontering av rättsväsendet. Nästan inga poliser närvarande på gatorna.
6. Sverige i lågor, det brinner bokstavligen i alla invandrartäta områden. Upplopp är mer regel än undantag.
7. Medier skyller allt ont på svenskarna medans dom rapporterar om totalt oviktiga saker som smink och kändisar istället för att angripa invandrarna som förstör, medier som folk litar på kallar sanningsmedia som avpixlat, friatider, nyatider, nordfront som "Hatmedier" man "Inte ska lyssna på". Trotts att dessa rapporterar om sanningen.
8. Politikerna ter sig allt mer ologiska, gör extremt ologiska val i sin politik.

OSV det finns mycket mer skit som händer idag.

Så slutsatsen är att politikerna medvetet nedmonterar Sverige och VILL oss allt ont. Dom älskar ingen människa precis som demoner.

Min fråga är.

Varför?

Min kommentar: Min egen forskning om detta tror jag har med klimatet att göra.
Att jorden bara klarar av 5 miljarder människor enligt alla klimatforskare men vi är 7miljarder människor och mänskligheten bara fortsätter att växa.

Så jag tror att eliten menar att människor måste bort. Människor måste dö.

Så det inbördeskrig alla på flashback pratar om tror jag är planerat för att just människor ska dö för att rädda klimatet.

Splittringen i samhället är planerad, eftersom skulle folk börja samarbeta skulle inte människor dö, då går klimatet åt helvete och alla dör istället.

Feminism, könskrig.
Individualismen. Bara tänka på sig själv.

Dom odlar fram mördarmaskiner i samhället.

Varför inte förgifta mat eller sprida virus då?
För att då drabbas även eliten. Och människor skulle börja samarbeta.

Det är jätteviktigt för eliten att människor inte samarbetar med varandra för att så många som möjligt ska dö.

Det här är min kommentar. Det här tror jag. För att dom mest lämpade ska överleva.

Naturens lag, naturligt urval.

Men om det inte är så som jag tror.

Hur är det då?

Varför dödar svenska politiker Sverige idag?

Vad pratade Stefan Löfven om på Bilderbergmötet (Västerländsk maktelit), detta möte med stängda dörrar där ingen får insyn. Varför tror ni maktelitens möten inte är offentlig information?
Senast redigerad av Superkraft 2017-01-25 kl. 17:43.
Citera
2017-01-25, 17:41
Medlem
franges avatar
Ptja - vilken folkgrupp har tidigare i historien beskyllts för sånt här - men det är i dag i lagar över hela världen absolut förbjudet att beskylla för ens någonting? Vilka är det som äger så väldigt mycket utav i hela världen, inte minst i massmedia?
Citera
2017-01-25, 17:41
Medlem
Belavias avatar
Länken har varit uppe förut, men här har du svaret.

Vänsterglobalism är en destabiliseringsåtgärd!

https://www.youtube.com/watch?v=vLqHv0xgOlc
Citera
2017-01-25, 17:43
Medlem
Svenska politiker, och tjänstemän, lider av missuppfattningen att man inte får säga nej i Sverige.

Att säga nej kan nämligen uppfattas som strängt. Och strängt var sverige förr, sådant leder till nationalism och välfärd, så därför ska vi aldrig säga nej igen. I Löfvens sverige säger man inte nej!

I våra grannländer som kan säga nej, finns inga större problem. Brottsligheten är en bråkdel av den i sverige, och dessutom ökar det i sverige.
Citera
2017-01-25, 17:44
Medlem
Psykologen.s avatar
Jag tror att alla gör sitt bästa faktiskt. Varför skulle de flesta politiker vilja förstöra dess rykte och land med flit?
Du resonerar som vilken skvaller kärring som helst, "titta på alla dåliga beslut de gjort, de MÅSTE ha en agenda"(en ond agenda).

EDIT: Om du undrar varför inte politiker ärligt tar upp problemen som kommer med invandring så är det på grund av rädsla. Ska vi hata på personer som är rädda? Folk vill givetvis inte riskera att bli hatade alternativt bli missförstådda och uppmuntra rasism.
Senast redigerad av Psykologen. 2017-01-25 kl. 18:17.
Citera
2017-01-25, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Länken har varit uppe förut, men här har du svaret.

Vänsterglobalism är en destabiliseringsåtgärd!

https://www.youtube.com/watch?v=vLqHv0xgOlc

Och varför är en destabiliseringsåtgärd nödvändig?

För att döda massa människor för att rädda klimatet?
Citera
2017-01-25, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psykologen.
Jag tror att alla gör sitt bästa faktiskt. Varför skulle de flesta politiker vilja förstöra dess rykte och land med flit?
Du resonerar som vilken skvaller kärring som helst, "titta på alla dåliga beslut de gjort, de MÅSTE ha en agenda".

Nej för politiker har givetvis ingen agenda, det tror ju bara foliehattar.

Och om dom inte har det, så kanske dom inte är medvetna om vad det är som egentligen händer bakom kulisserna i världens maktcentrum?

DET SNÖADE I SAHARA ÖKNEN.

Du tror att allt är normalt?
Senast redigerad av Superkraft 2017-01-25 kl. 17:51.
Citera
2017-01-25, 17:49
Bannlyst
Citat:
Du resonerar som vilken skvaller kärring som helst, "titta på alla dåliga beslut de gjort, de MÅSTE ha en agenda".

EDIT: Om du undrar varför inte politiker ärligt tar upp problemen som kommer med invandring så är det på grund av rädsla. Ska vi hata på personer som är rädda? Folk vill givetvis inte riskera att bli hatade alternativt bli missförstådda och uppmuntra rasism.

AAAAAAAAAAAAAAAATJO!!!!

Sorry jag är allergisk mot skitsnack.

Politikerna är inte rädda. Dom har både livvakter och murar och hemliga överlevnadsgömställen panikrum och massa coola saker.

Politikerna är inte rädda. Din lilla fjant.
Citera
2017-01-25, 17:50
Medlem
Psykologen.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superkraft
Nej för politiker har givetvis ingen agenda, det tror ju bara foliehattar.

Och om dom inte har det, så kanske dom inte är medvetna om vad det är som egentligen händer bakom kulisserna i världens maktcentrum?
Klumpigt av mig, det jag menar är, en agenda som går ut på att förstöra Sverige. Inte agendor generellt.
Citera
2017-01-25, 17:52
Bannlyst
Citat:
Klumpigt av mig, det jag menar är, en agenda som går ut på att förstöra Sverige. Inte agendor generellt.

Nej det är ju korrekt såklart. Jag vet att du har rätt. Dör en massa människor får dom mest lämpade överleva. Så du har rätt, dom vill väl när dom dödar människor. För jorden klarar inte av fler människor.
Citera
2017-01-25, 17:52
Medlem
Psykologen.s avatar
Citat:
AAAAAAAAAAAAAAAATJO!!!!

Sorry jag är allergisk mot skitsnack.

Politikerna är inte rädda. Dom har både livvakter och murar och hemliga överlevnadsgömställen panikrum och massa coola saker.

Politikerna är inte rädda. Din lilla fjant.
Här visar du hur omogen du är. Finns noll anledningar till att kalla någon "lilla fjant". Du kan istället med logiska argument försöka få mig att ändra åsikt vilket jag är öppen för.

Rädslan att bli ihågkommen som en dålig person, de flesta vill sina medmänniskor väl men använder fel verktyg. Men fortsätt du med dina konspirationsteorier om att makteliten är rena psykopater.
Citera
2017-01-25, 17:55
Medlem
Psykologen.s avatar
Citat:
Nej det är ju korrekt såklart. Jag vet att du har rätt. Dör en massa människor får dom mest lämpade överleva. Så du har rätt, dom vill väl när dom dödar människor. För jorden klarar inte av fler människor.
Människor försöker att rationalisera sina egna beslut för att inte känna skuld. Det är ett tydligt tecken på en person som vill göra rätt men som inte har någon stake och därför rationaliserar de beslut som görs på grund av grupptryck/tradition för sitt eget mående.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in