2017-04-10, 21:49
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Körde denna med lite Tramadol för ett tag sen. Var ganska trevligt, första gången någonsin man "nästan" noddat. Enda gången jag uppskattat tramadol, annars är den drogen rätt värdelös.
Får väl se vad som händer vid lite högre dos ensam för sig. Håller mig borta från potentare bensos när det gäller höga doseringar iaf. Senaste gången jag var "flöddrad" var inge vidare trevligt.
Hade 100 Ksalol, Slängde i mig 4 st och rökte en gås, tappa omdömet totalt, vakna upp ur benso dimman 2 dagar senare , och då hade man tydligen käkat allt. Eller tappat bort massa.
Hahaha, jag vet hur det kan gå när man har en massa alazopram hemma, en drog jag aldrig rör igen efter en liknande episod.
Värt att tillägga, "flöddringen" på denna är rätt mild, man blir mest upplyft och taggad, lite som tjack, fast benso om du förstår vad jag menar.
Citera
2017-04-11, 05:48
Medlem
medlem9001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjDogg
Bra att du ska hålla oss uppdaterade, skall bli intressant att följa! Hoppas att ATn är mjuk. Annars borde den ju vara förhållandevis enkel att trappa ur tänker jag mig pga dess långa halveringstid. Själv slutade jag då jag blev så trött av dem och kände att jag mår bättre utan men funderar på att köpa och ha när livet är som mest förjävligt eller att komma ned efter bruk av centralstimulerande medel.

Frid!

Nu har jag nog inte trappat ut ännu då jag bestämde mig för att dra ut på CTn en dag.
Hursomhelst...Fryser väldigt lätt och klarar med lätthet av värme i mängder...
Inga muskelryck eller tung kropp ännu.
Gnagande känsla i huvudet.
Att hjärnloben blivit lite omkrinkastad känns också. Ibland börjar bä bä vita lamm spelas upp i huvudet. (Flashbacks)
Senast redigerad av medlem9001 2017-04-11 kl. 06:39.
Citera
2017-04-11, 09:14
Medlem
Känns som denna har ruskigt långt halveringstid och jag tog ~60 mg i fredags kväll, men är nu sugen på att trippa idag. Tror ni benzon har gått ur tillräckligt mycket för att det ska funka bra, eller är det risk att den dödar/försvagar trippen?
Citera
2017-04-11, 09:47
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowflake.
Känns som denna har ruskigt långt halveringstid och jag tog ~60 mg i fredags kväll, men är nu sugen på att trippa idag. Tror ni benzon har gått ur tillräckligt mycket för att det ska funka bra, eller är det risk att den dödar/försvagar trippen?

Halveringstiden på denna ligger på runt 50-150Tim skulle jag säga. Beroende på hur stor dos du tagit, hur gammal du är, och om du är tex kille lr tjej. Det kommer nog funka att trippa ska du se. Största delen av dosen bör vara ute. Det är ju trots allt tisdag nu. Dock så kan det nog dämpa en del om det fortfarande är i systemet. Men inget extremt skulle jag tro.
Senast redigerad av Mommejr 2017-04-11 kl. 09:49.
Citera
2017-04-11, 09:57
Medlem
Citat:
Halveringstiden på denna ligger på runt 50-150Tim skulle jag säga. Beroende på hur stor dos du tagit, hur gammal du är, och om du är tex kille lr tjej. Det kommer nog funka att trippa ska du se. Största delen av dosen bör vara ute. Det är ju trots allt tisdag nu. Dock så kan det nog dämpa en del om det fortfarande är i systemet. Men inget extremt skulle jag tro.

Tog nånstans mellan 55-60 mg, är kille på nästan 1.90 och 85 kg med ganska hög naturlig tolerans.. Även väldigt aktiv med träning (ingen aning om ifall det har nån inverkan). Kommer trippa på 4-aco-met och den är ju ganska snäll mot psyket så kan ju eventuellt höfta till lite extra med dosen för säkerhets skull om inte annat.

Tack för svaret
Citera
2017-04-11, 10:03
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Tog nånstans mellan 55-60 mg, är kille på nästan 1.90 och 85 kg med ganska hög naturlig tolerans.. Även väldigt aktiv med träning (ingen aning om ifall det har nån inverkan). Kommer trippa på 4-aco-met och den är ju ganska snäll mot psyket så kan ju eventuellt höfta till lite extra med dosen för säkerhets skull om inte annat.

Tack för svaret

Ja 4-aco met är trevligt väldigt snäll hallucinogen. runt vilken ålder är du? det kan spela roll det med . Skulle tro att du är under 30-40 iaf. Äldre människor tex kommer inte kunna bryta ned benzo lika snabbt som en yngre. Med äldre menar jag folk över 40-50år. Ligger man runt det strecket så tar det nog en vis tid längre än om du vore runt 20-30 tex.
Citera
2017-04-11, 10:14
Medlem
Citat:
Ja 4-aco met är trevligt väldigt snäll hallucinogen. runt vilken ålder är du? det kan spela roll det med . Skulle tro att du är under 30-40 iaf. Äldre människor tex kommer inte kunna bryta ned benzo lika snabbt som en yngre. Med äldre menar jag folk över 40-50år. Ligger man runt det strecket så tar det nog en vis tid längre än om du vore runt 20-30 tex.

Ja, 4-aco-met är riktigt trevlig Är 27 år och tillhör gruppen med naturligt hög basalmetabolism (och till detta kommer som sagt träningen, så omsätter ganska mycket energi per dygn).

Du har övertygat mig, blir till att gå ut på nån vacker plats i skogen i eftermiddag och dra en stadig lina och sväva iväg
Citera
2017-04-11, 10:33
Medlem
Mommejrs avatar
Någon som kört Askens 4mg senaste tiden? Köpte ett gäng första veckan dom lanserades. Är det samma batch nu som då? eller är det en ny? Folk som knapprar benso i mängder behöver inte svara. Kan lika gärna vara tollerans lr placebo som ställer till det när folk tror att vissa piller är svagare än andra gånger dom köpt. Folk ställer ju trots allt den frågan nästan veckovis. Och jag har svårt o tro att asken skulle sitta pressa en ny batch varje vecka. Det är inte direkt ett bra sätt att jobba på. Utan jag tror snarare att dom pressar det dom får in på en gång och sen packar det.
Senast redigerad av Mommejr 2017-04-11 kl. 10:37.
Citera
2017-04-11, 10:59
Medlem
Glossis avatar
Norflurazepam + Bourbon, en kombination som måste rekommenderas.
Citera
2017-04-11, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Norflurazepam + Bourbon, en kombination som måste rekommenderas.

Inte testat med just bourbon, men nora + alkohol (i rimliga mängder) rent allmänt håller jag med om är en bra combo. Enda benzon jag testat där det inte bli att man tar sig ett glas, får dominoeffekt och vaknar två dygn senare blodig i ett dike med en tom påse och tom flaska. På nora blir man bara skön och har fortarande hygglig kontroll på saker och ting.
Citera
2017-04-11, 11:16
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Inte testat med just bourbon, men nora + alkohol (i rimliga mängder) rent allmänt håller jag med om är en bra combo. Enda benzon jag testat där det inte bli att man tar sig ett glas, får dominoeffekt och vaknar två dygn senare blodig i ett dike med en tom påse och tom flaska. På nora blir man bara skön och har fortarande hygglig kontroll på saker och ting.
Precis, känns lite som om de två rusen lägger sig på varandra om du förstår. Fått i i mig rätt mycket av båda, men var tydligen nykter nog att handla på bolaget.
Citera
2017-04-11, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Precis, känns lite som om de två rusen lägger sig på varandra om du förstår. Fått i i mig rätt mycket av båda, men var tydligen nykter nog att handla på bolaget.

förstår precis vad du menar, benzo + alkohol brukar ju bli lite som 1+1=3, men känns inte riktigt så med denna. Hade en helg på minttu och nora där minnet är halvt fragmentariskt, men var ändå en fullt fungerande person och skötte mig bra, även bland folk. Första benzon jag tyckt riktigt bra om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in