2017-01-25, 08:42
Medlem
Lyssnar på hans låtar och jag tycker att han är bra. Vem är han? Sjunger han fortfarande på drottningatan? Hur kan denna begåvade person vara en gatumusikant när han skulle kunna vara något högre med sin talang? Är han föresten hemlös?

Gäller honom

https://www.youtube.com/watch?v=2p2DDzgCnmc
Senast redigerad av kalle098 2017-01-25 kl. 08:58.
Citera
2017-01-25, 08:51
Bannlyst
Nu pratar du förstås inte om den kände Dave Stewart som var med i Eurythmics, vilken man kan tro av rubriken!

Jag har faktiskt hört talas om denne andre Dave Stewart via en kompis. Han har tydligen varit i Jönköping och spelat på en pub här ett antal gånger, men själv har jag inte sett honom.
Citera
2017-01-25, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Nu pratar du förstås inte om den kände Dave Stewart som var med i Eurythmics, vilken man kan tro av rubriken!

Jag har faktiskt hört talas om denne andre Dave Stewart via en kompis. Han har tydligen varit i Jönköping och spelat på en pub här ett antal gånger, men själv har jag inte sett honom.

Jag har länkat i trådstarten. Tänker vi på samma människa?
Citera
2017-01-25, 10:35
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle098
Lyssnar på hans låtar och jag tycker att han är bra. Vem är han? Sjunger han fortfarande på drottningatan? Hur kan denna begåvade person vara en gatumusikant när han skulle kunna vara något högre med sin talang? Är han föresten hemlös?

Gäller honom

https://www.youtube.com/watch?v=2p2DDzgCnmc

Han brukar göra en del pub-gig också, har med sig lite egeninspelade album han bruksr sälja.
Har sett han några gånger på puben Little Dublin i Norrtälje bl.a.
Citera
2017-01-25, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Han brukar göra en del pub-gig också, har med sig lite egeninspelade album han bruksr sälja.
Har sett han några gånger på puben Little Dublin i Norrtälje bl.a.

Kan han svenska?

Är han hemlös?
Citera
2017-03-10, 12:13
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle098
Kan han svenska?

Är han hemlös?

Kan väl lite svenska antar jag men pratar bara engelska när man snackar med honom, oklart om boendesituationen men han har väl lite spelningar överallt på pubar m.m så antar han sover runt hos folk.
Citera
2018-04-21, 23:20
Medlem
Commissarys avatar
Ryktas om att han är pedo..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in