2017-06-10, 08:55
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bushmaster6
Xanor har vl inte varit frstahandsval vid landning direkt, dr fungerar diazepam mkt bttre.

S broma r lik xanor till effekten?

Till viss del, inte exakt men.
Citera
2017-06-12, 01:44
Medlem
Solituders avatar
Mste dock sga att jag i vanlig ordning blev besviken. S gott som noll effekt efter intag av runt 15-20st. Trttheten var lika med noll. ngesten fick jag lov att inta ngra Ikto och Lyrica fr att bota.
S det verkar vara som vanligt att jag har betydligt hgre grundtolerans n gemene man,tyvrr.
Jag har f. ingen uppbyggd tolerans just nu, d jag slutade coldturkey i Mars och sedan dess bara intagit ett 20tal Ikto i spridda skurar.

Synd. Men med tanke p att 50st iktorivil 2:mg ligger endast 100 kr ver 50 utav dessa i pris, s
fortstter jag nog kpa Roche2or som jag vet fungerar och inte blir lurad som s mnga ggr frr av tt och ts.
Citera
2017-06-13, 11:44
Medlem
mecca--villages avatar
kan inte riktigt jmfra denna med ngon annan benzo, xanor o ikto blandning r vl det nrmaste jag kan beskriva. meeeeen shit vad man sov gott p dom efter bde tjack och cola, fr se om jag khinner kpa p mig
Citera
2017-06-13, 13:54
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Mste dock sga att jag i vanlig ordning blev besviken. S gott som noll effekt efter intag av runt 15-20st. Trttheten var lika med noll. ngesten fick jag lov att inta ngra Ikto och Lyrica fr att bota.
S det verkar vara som vanligt att jag har betydligt hgre grundtolerans n gemene man,tyvrr.
Jag har f. ingen uppbyggd tolerans just nu, d jag slutade coldturkey i Mars och sedan dess bara intagit ett 20tal Ikto i spridda skurar.

Synd. Men med tanke p att 50st iktorivil 2:mg ligger endast 100 kr ver 50 utav dessa i pris, s
fortstter jag nog kpa Roche2or som jag vet fungerar och inte blir lurad som s mnga ggr frr av tt och ts.

Konstigt, du mste ha extrem tollerans, alla jag ltit testa denna har 1.75MG rckt fr smn fr. Hur det r efter CS bruk mm vet jag dock inte, men fr vanlig natt smn r den dosen bra. Eller s funkar den bara helt klart inte bra p dig. Alla r ju trots allt olika. Sjlv dock skulle jag ocks hellre ta iktorivil. Det r min favorit benz.
Citera
2017-06-14, 14:14
Bannlyst
Kommer komma fetare benzo tror jag.
Citera
2017-06-15, 10:08
Medlem
Som Tapio skrev r denna nog bara en kortare mellanlandning mellan norfluran och Nitrazolam. Varfr TT tagit in den vet jag inte d den lg p klassificeringslistan reDan innan den brjade sljas. Denna kommer nog inte tas in av ngon annan shop. TT rear ju ut den nu misstnker att dom inte fick ivg s mnga dom hoppades p. Har inte testat den sjlv och kommer inte hinna gra det d jag sitter p behandling. Som tur r s var denna ingen ny superbenzo efter vad jag lst d jag inte alls r ngot fan av vare sig Into eller alta.
Citera
2017-06-15, 10:16
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Som Tapio skrev r denna nog bara en kortare mellanlandning mellan norfluran och Nitrazolam. Varfr TT tagit in den vet jag inte d den lg p klassificeringslistan reDan innan den brjade sljas. Denna kommer nog inte tas in av ngon annan shop. TT rear ju ut den nu misstnker att dom inte fick ivg s mnga dom hoppades p. Har inte testat den sjlv och kommer inte hinna gra det d jag sitter p behandling. Som tur r s var denna ingen ny superbenzo efter vad jag lst d jag inte alls r ngot fan av vare sig Into eller alta.

Denna r bra mkt potentare n norflura, norflura kan du ju frfan slnga i dig 20-30 MG och mer utan ens vara flddrig. Svag skit benzo som bara funkar mot ngest, eller som gr s du inte vaknar nr du ska. trtt blir man fan inte heller p den
Citera
2017-06-16, 20:12
Medlem
Och jag fr vl skriva ntt om sjlva Broman med.
Jag har problem med ledvrk och ven problem med vrk i ryggen som gr ut i skulderbladen och dr funkar den helt perfekt som muskelavslappnande, 1-2tabs(dom verkar lite ojmna i effekten) och smrtan r helt borta. Jag ligger p 30mg suboxone film om dagen och 1.75mg broma hjlper mer mot just ryggsmrtan, ven lederna men inte lika mycket. Frsta gngen jag kka broma var precis nr den slppts och det va ven frsta gngen p lnge jag inte hade ont i ryggen eller ens knde av det.

Jag skulle vl sga 1st broma r som 1-2mg xanor och 1-2mg ikto, men bara den muskel avslappnande delen av ikton. Som jag skrev innan s verkar dom vara lite ojmna i styrka eller ntt. Fr frsta gngen kka jag 2 st, 0.5-0.5+1st frsta fr o allergi nsta 0.5 fr o se effekten o sista hela fr effekt(rekommenderar att ta minst 1 direkt), jag knde muskel avslappningen redan p en halv ven om det va vldigt lite nr jag kka nsta halva kndes den av bra o mdde bra bttre n 2mg ksalol, sista 1,75mg blev jag riktigt skn p. dock inte dunder flddrad med som p 3mg alpro och 2mg ikto, det r svrt att jmfra dock.

Dom r ett mellanting, kan skert jmfra dom med nn annan bra muskel avslappnande med i just den effekten.
sen nr jag kka 5x5x5 s va jag bra bensad under dom dagarna, en vecka efter kka jag 3st och knde nstan inget, dagen efter kka jag 4 st och va sknt flddrad igen s borde inte ha med tollerans att gra utan pressen av pillerna.

idag har jag kkat 4 st och mr bra inte dunder bensad lngt ifrn men mr bra, har druckigt 2st 7.2% och 2/3del av en 35a vodka(jag kan dricka stora mngder utan att bli mer n salongsberusad) s rekommenderar nog ingen annan att kka 4-5 st och dricka dom mngderna.

Jag Gillar benson och rekommenderar den helt klart, av mina vnner som testat gillar den med och jag skulle sga gatupris lst ca 15-25kr/st beroende p var i Sverige man bor.
Citera
2017-06-16, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte

Fr de hade den i en av sina andra shoppar.
Citera
2017-06-18, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Denna r bra mkt potentare n norflura, norflura kan du ju frfan slnga i dig 20-30 MG och mer utan ens vara flddrig. Svag skit benzo som bara funkar mot ngest, eller som gr s du inte vaknar nr du ska. trtt blir man fan inte heller p den

Norflura r bra mycket potentare n Bromazolam s du vet. 4g bindnings p GABAA. Xanor har 2 g. Bara fr man inte blir vck p en benzo betyder det inte den r kass. Ska testa Bromazolam nu. Fr se. Fast tror den r skit.
Citera
2017-06-18, 21:34
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio6
Norflura r bra mycket potentare n Bromazolam s du vet. 4g bindnings p GABAA. Xanor har 2 g. Bara fr man inte blir vck p en benzo betyder det inte den r kass. Ska testa Bromazolam nu. Fr se. Fast tror den r skit.

Haha. Aldrig i livet, har du ens kkat benz`? du blir ju frfan inte ens fldrad av 30MG norflura. Prva t 30MG Bromazolam och sen sg om dom r opotenta-
OCh nej du har rtt, bara fr att deninte gr dig flddrad gr den inte smre. Men faktum r att norflura r skit jmfrt med broma.
Broma funkar mot ngest,smn,
Nora funkar enbart mot ngest, sen om du vill vakna senare n du tnkt dig, smsta insomningstabletterna , nstan som atarax
Senast redigerad av Mommejr 2017-06-18 kl. 21:37.
Citera
2017-06-19, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Haha. Aldrig i livet, har du ens kkat benz`? du blir ju frfan inte ens fldrad av 30MG norflura. Prva t 30MG Bromazolam och sen sg om dom r opotenta-
OCh nej du har rtt, bara fr att deninte gr dig flddrad gr den inte smre. Men faktum r att norflura r skit jmfrt med broma.
Broma funkar mot ngest,smn,
Nora funkar enbart mot ngest, sen om du vill vakna senare n du tnkt dig, smsta insomningstabletterna , nstan som atarax

Men oj oj vad du gr t hrt p folk hr.
Hahaha. Har kkat benzo i 20r och nog en 70% av alla som finns. Nu e jag ute efter att m bra och dr e norfluraz bst om man fr bra vill sga.
Sen ska det vll inte behvas tas 30st av en sn hr benzo. Max 3mg 2st tabbar. Och iom brominen s tar det en och en halv timme till 2tim fr full effekt.
Fast ska brja knnas av efter 20min p tom mage.
Fr se hur dom r.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in