2022-10-05, 17:50
Bannlyst
Tog 3 mg vid 15:30 och fyllde på med ytterligare 3 mg en timme senare.
Hade nog förväntat mig lite mer, men schöna piller visst, en jämförelse med xanor tycker jag funkar ganska bra, med inslag av något lite mer sederande. Inte alls det där lyckoruset alpra ibland ger dock. Men jag kanske inte fått full effekt än så länge. Känns skönt att göra självmassage på, håret och mjuka material känns jättehärliga att stryka händerna över.
Behöver verkligen sova så sätter mitt hopp därtill. Ganska bra mot tremor, kan knappt skriva med en penna annars pga konstig muskelanspänning..
Vågar man fylla på med en till utan risk att det spårar?

Ska sanningen fram är allt jag önskar av livet en aspietjej att kramas med i en stuga på landet och några katter att klappa.
Kanske ett jordgubbsland, rosenbuskar och päronträd. Men i brist på det får man väl nöja sig med keffa rc-benso som substitut =)

Hörde av en tjomme på St Göran, 52:ans avdelning att de här går för 50:- /tabletten på gatan, men det är de ju långt ifrån värda.
Senast redigerad av thetotalend 2022-10-05 kl. 18:03.
Citera
2022-10-06, 10:27
Bannlyst
Sitter ju i ganska kraftigt dagen efter, gjorde klassikern att inte vänta ut full effekt och fyllde på för många ggr. Får 6/10 i betyg. Ingen benso man kan gå runt och vara osynlig på stan direkt. Men hade utmärkt sömngivande egenskaper dessutom. Shoppen jag beställt från på senaste verkar upphört eller så är den blockerad i Sverige. Lika tur det kanske.
Citera
2022-10-06, 18:09
Medlem
fajjos avatar
Tycker inte den slår så hårt, men jämför med Xanor. Sederande är det väl men ingen eufori som vissa nämnt.
Citera
2023-07-08, 00:32
Medlem
Fappy11s avatar
Är denna klassad än? Fluetizolam påstås innehålla denna substans enligt test en medlem gjort, men inget 100%

Edit: läste längre bak i tråden nu o verkar ju vara klassad
Senast redigerad av Fappy11 2023-07-08 kl. 00:49.
Citera
2023-11-20, 13:07
Medlem
FarstaSplitters avatar
Är lite besviken. Kände inget alls av en 3:a. Fick komplettera med ett par Lora för att somna.
Citera
2023-11-20, 13:10
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spacedustbobby
Nån som vet halveringstiden gällande Bromazolam? All svar upskattas. Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Kesha100crows
Vet nån halveringstid på dessa?

Jag är verkligen intresserad av att veta då jag lämnar prov ibland....

MVH Kesha

Min polares doktor påstår att halverigstiden är 20h
Citera
2023-11-20, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Min polares doktor påstår att halverigstiden är 20h
Han får tro/påstå vad han vill, Svenska läkare har tamejfan ingen koll på något som helst när det gäller hur substanser faktiskt fungerar, dom skriver ut skit dom är rekommenderade att skriva ut, sen tror jag på riktigt att dom inte vet ett skit egentligen, dom kan sjukdommar, men dom kan knappast alla kemiska preparat och deras verkan på kroppen. Bra exempel på det är dom idioter som skriver ut antipsykotiska piller för vanlig sömn när det redan finns substanser som ska vara för sömn.
jag hade iaf sagt 12-16timmar, och det gör dom flesta användare eller folk på Reddit också. Det är knappast 20+tim iaf . Den har som bäst ett par tim mer än vad alprazolam har
Senast redigerad av Bobthebear 2023-11-20 kl. 16:19.
Citera
2023-11-20, 17:51
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Han får tro/påstå vad han vill, Svenska läkare har tamejfan ingen koll på något som helst när det gäller hur substanser faktiskt fungerar, dom skriver ut skit dom är rekommenderade att skriva ut, sen tror jag på riktigt att dom inte vet ett skit egentligen, dom kan sjukdommar, men dom kan knappast alla kemiska preparat och deras verkan på kroppen. Bra exempel på det är dom idioter som skriver ut antipsykotiska piller för vanlig sömn när det redan finns substanser som ska vara för sömn.
jag hade iaf sagt 12-16timmar, och det gör dom flesta användare eller folk på Reddit också. Det är knappast 20+tim iaf . Den har som bäst ett par tim mer än vad alprazolam har

Håller med dig på flera punkter. Detta var dock en läkare i Österrike som påstod, där jag fått dem ifrån
Citera
2024-10-12, 12:53
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Om jag inte sagt det tidigare så känner även jag med min tolerans av 2 - 4mg Bromazolam. Riktigt sköna att sova på! Typ 3mg ihop med typ 20mg Diazepam och kanske 12mg Bromazepam så hade jag nog sovit rätt gott en hel natt! Hade kunnat lägga till några mg Klonazepam eller runt 30mg Oxazepam om det hade behövts också.

/Mvh
Citera
2024-10-15, 17:43
Medlem
Blev sängvätare av dessa. Aldrig hänt på någon annan substans. Intressant.
Citera
2024-10-16, 15:33
Medlem
sveningmars avatar
Jag gillade bromazolam kraftigt kommer jag ihåg. Mycket bättre än tex alpra och flunizar!

Hittade dom skit billigt på utförsäljning (1.5kr/st) så gick på dom ca 1.5år, kanske längre. Det var ju ett tag sen de var lagliga.

Kommer tyvärr inte ihåg dosen riktigt, har för mig dom låg på 2 eller 3mg och käkade runt 3-4st dagligen. Inte alls samma tolerans som på alpra och de höll även i längre tid.

Betyg: 7.5/10
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in