Nu är jag helt säker på att det är de två kablarna som saknas. Kan någon förklara vad jag behöver usb-kabel till? Skrivaren är ju trådlös så min dator borde hitta den om den söker efter den i ett ordbehandlingsprogram. Datorn är ganska ny och sparsamt använd och både den och skrivaren är i bra skick, speciellt skrivaren är i nyskick.
Jag har aldrig haft den här skrivaren uppkopplad mot just den här datorn och jag har ju ingen programvara.. Men det borde jag väl inte behöva om jag bara ska skrva ut simpla grejer från tex word? Och om jag behöver måste det finnas att ladda ned (främst drivrutiner tänker jag på)...
Tips, idéer, synpunkter.. Detta måste funka, drar till någon affär för att köpa grejerna imorgon och måste få igång det snabbt!
Fråga: Är det onödigt att köpa usb-kabel för 100 spänn eller måste jag av nån anledning kunna koppla in en sladd från skrivaren till datorn (wireless skrivare). El kostar också runt en hundring, tänkte inte alls att det här skulle kosta mig pengar när jag startade projektet