• 2
  • 3
2017-01-26, 13:12
Medlem
En stark gissning?

https://www.facebook.com/gle**.rag*valdsso*?fref=ts

*=n
Citera
2017-01-26, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starlight-Jr
En stark gissning?

https://www.facebook.com/gle**.rag*valdsso*?fref=ts

*=n

Jag bestämde mig för att inte gå ut med namnet på personen i fråga så jag väljer att varken bekräfta eller dementera din gissning.
Citera
2017-01-26, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keffoooo
Jag bestämde mig för att inte gå ut med namnet på personen i fråga så jag väljer att varken bekräfta eller dementera din gissning.

Fast med din info är det 100% träff!
Senast redigerad av Starlight-Jr 2017-01-26 kl. 19:25. Anledning: ...
Citera
2017-01-26, 22:53
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
inte kul att som anhörig läsa om.

Anhöriga till sånt här skräp ska alltid hålla på och släta över.
Han mördade förmodligen sitt barn, för att han var ett kontrollerande arsel som inte kunde ta en separation.
Inte alls nån fin kille med andra ord.

Och sen undrar folk varför vissa kvinnor gömmer sig och sina barn från deras pappor.
Welllll
Citera
2017-01-28, 09:58
Medlem
olovpalmes avatar
Men det går inte att komma ifrån att lastbilen kan ha orsakat olyckan.Därigenom faller självmordsteorin.
Är det konstaterat med 100% säkerhet vem som orsakade olyckan?Kan någon berätta hur det gick till?
Citera
2017-01-28, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jollies
De skriver bara att det verkar som om lastbilen kom över på fel sida, inte säkert.

Sånt här är väldigt svårt att utreda. Om den ena befinner sig på fel sida innebär det sannolikt att den andra försöker väja och också kör över på fel sida. Om den första då svänger tillbaka verkar det som om den andre gjort fel.
Citera
2017-02-02, 00:10
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Sånt här är väldigt svårt att utreda. Om den ena befinner sig på fel sida innebär det sannolikt att den andra försöker väja och också kör över på fel sida. Om den första då svänger tillbaka verkar det som om den andre gjort fel.
Vet du hur gick det med statens haverikommission gällande trafikolyckor? Var det inte så att den skulle tillsättas för en grundligare utredning av olyckor på vägarna ?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in