Citat:
Ursprungligen postat av
Herbert.Spencer
Nej, det kan inte vara så, speciellt med tanke på att jag uppgivit källan i samma inlägg plus att jag inte påstått att det är bevisade fakta. Sorry grabben, men det är inte jag som gör bort dig, det är du själv

Men Sveriges kunskapstapp blir ytterligare betonat när du inte ens kan läsa mycket korta och enkla texter. Håll du dig till fantasisidor med jättebilder på Hillary som kräks upp aliens.
Du menar länken "http://www.cbsnews.com/news/exploring-donald-trumps-claim-that-millions-voted-illegally/" Det är komiskt att du upprepar en lögn från cbs som inte vet ett skit vad de pratar om.
Dessutom kunde jag inte ens hitta något i texten om detta.
Nej, några bevisande fakta kan det knappas vara, men det hindrar inte dig att upprepa lögnerna, samt dessutom håna människor som mig, som faktiskt vet sanningen i detta fallet. Då jag vet bakgrunden samt vad som stämmer eller inte kring detta påstående.
När man har med folk som dig att göra, så brukar konversationerna alltid sluta med att du skriver något typ "Ja, jag har inte tid med att sätta mig in i detaljer, jag har ett jobb att sköta. Jag litar på MSM."
Tomma tunnor skramlar alltid mest.