2017-02-11, 12:34
Medlem
Andrea r superst och ven Ewelina ser bra ut. Snyggast r dock Haidar! Satan i gatan vilket ansikte! Pminner om Erik frn -14 fast kortare och mrkare. Sen har han kanske inte en s attraktiv personlighet men det gr ju att stnga av ljudet
Citera
2017-02-11, 14:28
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Fan de anvnder ju dessa standarduttryck helt fel hela tiden...

''Jag ska lgga alla borden p korten''
''Du skjuter hon sig sjlv i huvudet'' (?!?!?) Ska vl vara foten?

Jag str mig ocks p hur konstiga grejer de sger, som t.ex. ''d har jag en stor chans''. r ju rtt, men lter bttre med ''d har jag en bra chans''...
Str mig p dessa sm sprkfel som dyker upp hela tiden denna ssongen.

Ha ha. Ja ja, men har ens ngon gtt ur sjtte klass med godknda betyg?
Citera
2017-02-12, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Andrea r superst och ven Ewelina ser bra ut. Snyggast r dock Haidar! Satan i gatan vilket ansikte! Pminner om Erik frn -14 fast kortare och mrkare. Sen har han kanske inte en s attraktiv personlighet men det gr ju att stnga av ljudet

vad r det fr fel p hans personlighet?
Citera
2017-02-12, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaeckan
vad r det fr fel p hans personlighet?

Han r s osker. Man skulle kunna sl honom och han skulle be dig om urskt. Lite sna vibbar fr man.

Fint, men inget som ngon tjej tnder p. (tyvrr)
Citera
2017-02-14, 00:16
Medlem
Nya bruden skryter allts om att hon har legat med ASAP Rocky... Ingenting gr henne precis "unik" fr det och r de det som hon vljer att framfra nr hon ska beskriva sig sjlv.. S ja..

Jvlar vad mycket killarna grter denna ssong ocks... Jisses!
Citera
2017-02-14, 00:52
Medlem
Haidar r fr knslostyrd. Christoffer sger att han har brjat f knslor fr Andrea, d tycker Haidar att det r lmpligt att sga att dom ska skicka ut Andrea. Eller s r det produktionen som klipper s att det ska se ut som det?
Citera
2017-02-14, 04:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Nya bruden skryter allts om att hon har legat med ASAP Rocky... Ingenting gr henne precis "unik" fr det och r de det som hon vljer att framfra nr hon ska beskriva sig sjlv.. S ja..

Jvlar vad mycket killarna grter denna ssong ocks... Jisses!

Hade aldrig hrt talas om den snubben innan. r han verkligen en "vrldsstjrna"?
Citera
2017-02-14, 10:18
Medlem
Haha Hajdar/Haidar lr hu han stavas.. vilken pajas Frstr inte varfr de sitter s nackar om vilken bra kille han r hela tiden. han r svartsjuk s in i helvete, missunsam m.m m.m ser inte en enda skn egenskap hos honom faktiskt. Gr bort sig totalt!
Citera
2017-02-14, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hade aldrig hrt talas om den snubben innan. r han verkligen en "vrldsstjrna"?

Ca 6,5 miljoner lyssnare varje mnad p spotify, s han r rtt s stor
Citera
2017-02-14, 13:58
Medlem
Nn mer som lagt mrke till polacken Ewelina nr hon ska beskriva en egenskap hos ngon.

Han r snll som person
Han r inte mlmedveten som person
Jag gillat inte honom som person

Som person, som person med hennes vidriga sknedialekt.
Citera
2017-02-14, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka

Pminner om Erik frn 1-4 fast kortare, mrkare och med chipstuttar. pplen och pron
Citera
2017-02-14, 18:19
Medlem
Klappars avatar
Vilken jvla mes Haidar r, sitter och tjurar ver att en tjej som han har knt i typ en dag vill st med en annan kille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in