Andrea r superst och ven Ewelina ser bra ut. Snyggast r dock Haidar! Satan i gatan vilket ansikte! Pminner om Erik frn -14 fast kortare och mrkare. Sen har han kanske inte en s attraktiv personlighet men det gr ju att stnga av ljudet
Fan de anvnder ju dessa standarduttryck helt fel hela tiden...
''Jag ska lgga alla borden p korten''
''Du skjuter hon sig sjlv i huvudet'' (?!?!?) Ska vl vara foten?
Jag str mig ocks p hur konstiga grejer de sger, som t.ex. ''d har jag en stor chans''. r ju rtt, men lter bttre med ''d har jag en bra chans''...
Str mig p dessa sm sprkfel som dyker upp hela tiden denna ssongen.
Ha ha. Ja ja, men har ens ngon gtt ur sjtte klass med godknda betyg?
Andrea r superst och ven Ewelina ser bra ut. Snyggast r dock Haidar! Satan i gatan vilket ansikte! Pminner om Erik frn -14 fast kortare och mrkare. Sen har han kanske inte en s attraktiv personlighet men det gr ju att stnga av ljudet
Nya bruden skryter allts om att hon har legat med ASAP Rocky... Ingenting gr henne precis "unik" fr det och r de det som hon vljer att framfra nr hon ska beskriva sig sjlv.. S ja..
Jvlar vad mycket killarna grter denna ssong ocks... Jisses!
Haidar r fr knslostyrd. Christoffer sger att han har brjat f knslor fr Andrea, d tycker Haidar att det r lmpligt att sga att dom ska skicka ut Andrea. Eller s r det produktionen som klipper s att det ska se ut som det?
Nya bruden skryter allts om att hon har legat med ASAP Rocky... Ingenting gr henne precis "unik" fr det och r de det som hon vljer att framfra nr hon ska beskriva sig sjlv.. S ja..
Jvlar vad mycket killarna grter denna ssong ocks... Jisses!
Hade aldrig hrt talas om den snubben innan. r han verkligen en "vrldsstjrna"?
Haha Hajdar/Haidar lr hu han stavas.. vilken pajas Frstr inte varfr de sitter s nackar om vilken bra kille han r hela tiden. han r svartsjuk s in i helvete, missunsam m.m m.m ser inte en enda skn egenskap hos honom faktiskt. Gr bort sig totalt!
Pminner om Erik frn 1-4 fast kortare, mrkare och med chipstuttar. pplen och pron
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!