2017-02-11, 12:34
Medlem
Andrea är supersöt och även Ewelina ser bra ut. Snyggast är dock Haidar! Satan i gatan vilket ansikte! Påminner om Erik från -14 fast kortare och mörkare. Sen har han kanske inte en så attraktiv personlighet men det går ju att stänga av ljudet
Citera
2017-02-11, 14:28
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Fan de använder ju dessa standarduttryck helt fel hela tiden...

''Jag ska lägga alla borden på korten''
''Du skjuter hon sig själv i huvudet'' (?!?!?) Ska väl vara foten?

Jag stör mig också på hur konstiga grejer de säger, som t.ex. ''då har jag en stor chans''. Är ju rätt, men låter bättre med ''då har jag en bra chans''...
Stör mig på dessa små språkfel som dyker upp hela tiden denna säsongen.

Ha ha. Ja ja, men har ens någon gått ur sjätte klass med godkända betyg?
Citera
2017-02-12, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Andrea är supersöt och även Ewelina ser bra ut. Snyggast är dock Haidar! Satan i gatan vilket ansikte! Påminner om Erik från -14 fast kortare och mörkare. Sen har han kanske inte en så attraktiv personlighet men det går ju att stänga av ljudet

vad är det för fel på hans personlighet?
Citera
2017-02-12, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaeckan
vad är det för fel på hans personlighet?

Han är så osäker. Man skulle kunna slå honom och han skulle be dig om ursäkt. Lite såna vibbar får man.

Fint, men inget som någon tjej tänder på. (tyvärr)
Citera
2017-02-14, 00:16
Medlem
Nya bruden skryter alltså om att hon har legat med ASAP Rocky... Ingenting gör henne precis "unik" för det och är de det som hon väljer att framföra när hon ska beskriva sig själv.. Så ja..

Jävlar vad mycket killarna gråter denna säsong också... Jisses!
Citera
2017-02-14, 00:52
Medlem
Haidar är för känslostyrd. Christoffer säger att han har börjat få känslor för Andrea, då tycker Haidar att det är lämpligt att säga att dom ska skicka ut Andrea. Eller så är det produktionen som klipper så att det ska se ut som det?
Citera
2017-02-14, 04:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Nya bruden skryter alltså om att hon har legat med ASAP Rocky... Ingenting gör henne precis "unik" för det och är de det som hon väljer att framföra när hon ska beskriva sig själv.. Så ja..

Jävlar vad mycket killarna gråter denna säsong också... Jisses!

Hade aldrig hört talas om den snubben innan. Är han verkligen en "världsstjärna"?
Citera
2017-02-14, 10:18
Medlem
Haha Hajdar/Haidar lr hu han stavas.. vilken pajas Förstår inte varför de sitter ås nackar om vilken bra kille han är hela tiden. han är svartsjuk så in i helvete, missunsam m.m m.m ser inte en enda skön egenskap hos honom faktiskt. Gör bort sig totalt!
Citera
2017-02-14, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hade aldrig hört talas om den snubben innan. Är han verkligen en "världsstjärna"?

Ca 6,5 miljoner lyssnare varje månad på spotify, så han är rätt så stor
Citera
2017-02-14, 13:58
Medlem
Nån mer som lagt märke till polacken Ewelina när hon ska beskriva en egenskap hos någon.

Han är snäll som person
Han är inte målmedveten som person
Jag gillat inte honom som person

Som person, som person med hennes vidriga skånedialekt.
Citera
2017-02-14, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka

Påminner om Erik från 1-4 fast kortare, mörkare och med chipstuttar. Äpplen och päron
Citera
2017-02-14, 18:19
Medlem
Klappars avatar
Vilken jävla mes Haidar är, sitter och tjurar över att en tjej som han har känt i typ en dag vill stå med en annan kille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in