2017-11-11, 11:19
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Om det hade stått mellan Kristian & Anna Vs Smail & Emma så hade nog Smail & Emma hade vunnit och det hade blivit betydligt mer intressant.
Citera
2017-11-11, 12:57
Medlem
Dricksglas55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Claddis
Tönt.
Och du måste vara 16 år, dricker fil, bor hemma, och suger på mammas tutte? Som kollar på den där fjortisserien tänkte jag?
Citera
2017-11-11, 13:07
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Är det för dyrt mån tro att hyra hotellet under en längre tid? Jag håller med. Det hade varit roligt med en långkörare utan större inblandning i spelet från produktionen.
För dyrt för svenska, inte för norska. De kör ju 5 dagar om jag fattat rätt. Så därför man bör slå ihop det för att få en bättre produkt i längden. Norska PH har ju redan svenskar som är med så..
Citera
2017-11-11, 20:56
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Undra om Fanny verkligen hade ställt sig bakom skunkludret i finalen om hon fått reda på att den stack iväg och sladdra. Var det verkligen så jäkla svårt att hålla käften om vad jeppe sa att Fanny var tvungen att pladdra, sjukt korkad.
Hade vart kul o se Fanny och Hermansson i final där båda skriver "mos" som den som får dela vid kulkast.
Citera
2017-11-14, 05:41
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hicku
Hur fick Haidar för sig att Kristian var minst värdig en finalplats när Kristian tidigare skickat ut Dirty-Nick istället för Haidar? Ingen utomstående som påverkade, eller?

In fact, Jeppe blev sur (understatement) på Kristian pga den grejen.

Vet inte vad du syftar på, hur Haidar fick för sig att Kristian var minst värdig en finalplats?

Klart Jeppe blev sur när hans polare Nick fick lämna. Men det betyder inte mindcontrol.
Citera
2017-11-14, 05:43
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Om det hade stått mellan Kristian & Anna Vs Smail & Emma så hade nog Smail & Emma hade vunnit och det hade blivit betydligt mer intressant.

Gud vilket trist upplägg det hade blivit med alla fyra kärleksfulla dagisbarn i finalen samtidigt...
Citera
2017-11-14, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Vet inte vad du syftar på, hur Haidar fick för sig att Kristian var minst värdig en finalplats?

För att Jeppe påverkade honom? Var det så svårt att förstå?

Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Klart Jeppe blev sur när hans polare Nick fick lämna. Men det betyder inte mindcontrol.

Sökte på ordet "mindcontrol" i tråden och du är den enda som pratar om "mindcontrol".
Citera
2017-11-15, 21:13
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hicku
För att Jeppe påverkade honom? Var det så svårt att förstå?

Det är svårt att förstå för jag kommer inte ihåg att Haidar sa det, tyvärr...
Citera
2017-12-17, 13:44
Medlem
Centipedes avatar
STOR PH QnA | PH17
https://www.youtube.com/watch?v=Zh_Q5q7cq4E
Citera
2020-02-20, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Bara jag som inte fattar tjusningen med Nick? Tycker han verkar fett tråkig. Det där snacket om "Dirty-Nick känns bara påklistrat. Ser inte ut som att han tror på det själv ens.
Håller hundra procent med. Supertönt.
Citera
2020-02-20, 22:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Håller hundra procent med. Supertönt.

3 år efteråt?
Citera
2020-02-20, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Blir mörkrädd över hur lågintelligent Haidar är. Det går i ultrarapid hastighet när han för samtalet och innehållet är inte mycket att hurra för.

Vet inte varför men jag stör mig när Haidar spänner sina körsbär till manboobs i synken som vältränade killar kan göra ibland.
Är det bara jag som lagt märke till detta?

https://postimg.org/image/cloqnwq7p/
Har sett samma. Är chockad över att många tycker han är snygg. Ser ut som en korkad pojke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in