Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-20, 16:47
  #961
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hihahiha
Åh det vore helt underbart ju, han var en av mina favoriter! Var har du fått den informationen från?

Det går en reklamfilm från motellet, Så kommer det in en kille med långt hår och luva. Så börjar Jeppe hoppa runt, dem lär ha festat i Rhodos med Mos!
Citera
2017-09-20, 21:35
  #962
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Han kurden Heidar har ju gynekomasti precis som Tarzan har. Kärringtuttar som konstigt nog de blonda tjejerna verkar tända på.

Tänkte samma sak. Som någon skrev, på ett väldigt otrevligt sätt, att det skulle vara fett är jag lite tveksam till då han är rätt tunn för övrigt men vi ser alla olika ut så det kan kanske vara så.

Något jag la märke till är att han sitter o spänner pecsen, ser rätt roligt ut då han inte har mycket att spänna till skillnad från ryssen.
Citera
2017-09-20, 22:19
  #963
Avstängd
Pinsam TV! Förra året åkte väl Chris ut när han var tjuv.. nu blir bara Mos endast immun. Varför betala flygresor till några som ändå skall åka ut direkt?? Pinsam produktion..
Citera
2017-09-20, 22:27
  #964
Avstängd
eminent-dietists avatar
Ryssen har satsat lite för hårt i bänkpressen tycker jag, han har pecs som liknar silikontuttar. Brudarna i år är däremot inget att hänga i granen, feta, fula, debila och tråkiga.
Citera
2017-09-20, 22:35
  #965
Medlem
DubbelBeckasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Ryssen har satsat lite för hårt i bänkpressen tycker jag, han har pecs som liknar silikontuttar. Brudarna i år är däremot inget att hänga i granen, feta, fula, debila och tråkiga.

Har du annat än tråkigheter att spy ur dig?
Citera
2017-09-20, 22:41
  #966
Medlem
hahaha Kristian så jävla cucked, får inte till det på alla dagar de hänger och första natten med nån annan ligger hon med han istället. så jävla kul att exakt detta sker igen. det som kunde toppa vore om Smail var med
Citera
2017-09-20, 22:48
  #967
Avstängd
eminent-dietists avatar
Härligt att den ryska bögen åkte ut
Citera
2017-09-20, 22:51
  #968
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franzjager1
hahaha Kristian så jävla cucked, får inte till det på alla dagar de hänger och första natten med nån annan ligger hon med han istället. så jävla kul att exakt detta sker igen. det som kunde toppa vore om Smail var med

vem låg hon med?
Citera
2017-09-20, 22:56
  #969
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av psycoghost
vem låg hon med?

Kristian är efterbliven.. saknar balls.. han är ingen man..
Citera
2017-09-20, 22:57
  #970
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Härligt att den ryska bögen åkte ut

du tar ordet bitterfitta till en helt ny nivå. Gent eller vad han heter verkar vara en väldigt snäll och genuin kille som bjuder på sig själv utan att bli för mycket.

Vad är det med honom du ogillar? Bög är han nog knappast om du nu är homofob och är orolig för det

Är du själv en 10 poängare? Rolig? intellektuell? Snygg? Hetereo (vad nu det spelar för roll)?
Kan det vara så att du är så himla bitter och tar ut det på alla andra för du är så otroligt misslyckad och förbannad på dig själv pga det?

De flesta deltagarna i programmet är jubelidioter men ryssen kan man inte ha mycket ont att säga om, trodde jag iaf
Citera
2017-09-20, 22:59
  #971
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
du tar ordet bitterfitta till en helt ny nivå. Gent eller vad han heter verkar vara en väldigt snäll och genuin kille som bjuder på sig själv utan att bli för mycket.

Vad är det med honom du ogillar? Bög är han nog knappast om du nu är homofob och är orolig för det

Är du själv en 10 poängare? Rolig? intellektuell? Snygg? Hetereo (vad nu det spelar för roll)?
Kan det vara så att du är så himla bitter och tar ut det på alla andra för du är så otroligt misslyckad och förbannad på dig själv pga det?

De flesta deltagarna i programmet är jubelidioter men ryssen kan man inte ha mycket ont att säga om, trodde jag iaf

Det märks att G var äldst av alla.. lika mogen som alla andra tillsammans..
Citera
2017-09-20, 23:01
  #972
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Kristian är efterbliven.. saknar balls.. han är ingen man..

Tack för svaret, någon annan?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback