2017-01-19, 08:45
Medlem
Hej

Är det någon här som gjort en skriftlig prövning genom Hermods(Kungsbacka) i någon matematik kurs?
Jag läser just nu matematik 4 och ska göra en skriftlig prövning pga F i betyg... -.-

Någon som vet hur den funkar? Står typ bara: 2 delar. skrivtid 4h. hjälpmedel miniräknare, på deras hemsida.

Är det nationella man skriver eller ett prov Hermods tagit fram? Verkar som om det inte är Nationellt prov eftersom det hålls ju endast 1 gng per termin medans Hermods har flera olika tider för prövningar...

Nån som gjort en Hermods prövning som hade kunnat lugna mina nerver och berätta hur det gick?
Citera
2017-01-19, 09:10
Medlem
???

Lugna dina nerver från någon annans resultat? Har du pluggat mer och bättre inför detta prov än tidigare tillfällen kommer det gå bättre, har du inte lagt ner jobbet så kommer det förmodligen gå likadant som tidigare. Finns inga genvägar.
Citera
2017-01-19, 12:31
Medlem
Gjorde prövning på kursen hos Eductus. Det såg ut som ett vanligt nationellt prov men utan muntlig del.
Citera
2017-01-19, 16:14
Medlem
När har Du gjort prövningen transkript? och vilken NP var det? Jag lättat överallt o hittat bara NP vt2015
Citera
2017-01-20, 17:25
Bannlyst
Du får skriva en äldre, sekretessbelagd, utgåva av Nationella provet. Det är därför du inte hittar det.
Citera
2017-01-20, 17:40
Medlem
lighten-ups avatar
Läs lärobokens olika delar och öva på nationella prov är mitt tips
Citera
2017-02-07, 07:56
Medlem
Provet jag fick innehöll uppgifter jag aldrig hade sett förut, men med lite logik gick det hem. Värt att nämna att det var en prövning för att få A.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in