Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-02-11, 19:15
  #37
Medlem
randones avatar
Du bör prata med människan först innan du biter. Det kan hända att personen är som jag och attackbett besvaras med en armbåge eller knä i käken på den som biter. Inte för att jag vill armbåga min pojkvän, men det är ju en reflex..
Citera
2017-02-16, 13:00
  #38
Avstängd
jag råkade bita lite för hårt en gång, hon blev helt vild. på ett bra sätt...
Citera
2017-02-16, 13:55
  #39
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettyslinne
jag råkade bita lite för hårt en gång, hon blev helt vild. på ett bra sätt...

Berätta gärna mer! Vet inte om du försöker sätta mig i en jävligt dålig situation eller om du är helt ärlig
Citera
2017-02-16, 13:57
  #40
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randone
Du bör prata med människan först innan du biter. Det kan hända att personen är som jag och attackbett besvaras med en armbåge eller knä i käken på den som biter. Inte för att jag vill armbåga min pojkvän, men det är ju en reflex..

Nåja, lite blåmärken ska man ha dragit på sig
Citera
2017-03-23, 12:09
  #41
Medlem
Min fru gillar nafs men ABSOLUT inte bett. Vi träffade ett par och den andre kvinnan använde tänder hela tiden, förutom vid avsugning som tur var...
Hon gick vid ett tillfälle ner på frun och hon bet henne vilket frun inte uppskattade, men hon lät henne hållas. 1gång är ingen gång...
Så vid andra träffen började hon bitas igen och min fru sa då till henne att inte använda tänderna. Men hon lyssnade inte eller ville inte lyssna så summa sumarum är att vi antagligen inte kommer att träffa dom igen...
Citera
2017-04-03, 11:23
  #42
Avstängd
ja som sagt, naffs går nog bra. men bita kan nog göra lite för ont, har varit med om att man naffsat lite för hårt och det har inte gillats.
Citera
2017-04-16, 23:29
  #43
Medlem
UgQvinnas avatar
SSC
Safe, Sane and Consensual
Citera
2017-04-17, 04:28
  #44
Avstängd
TripZones avatar
Brukar nafsa, om det tillåts men mjukt nafsande, eller suga på en läpp, det funkar också,
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback