2017-01-19, 08:19
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Men någonting verkar ha hänt under hennes förmodade sista tid, om man kikar på hennes facebook;

https://www.facebook.com/osama.salami.10?ref=br_rs

Kan du utveckla det, vad verkar ha hänt?

Jag kan bara konstatera att det verkar ha varit en hyfsat olycklig människa, inte många glada miner på henne.

Finns det något som talar för att Birna var missbrukare, prostitution?
Citera
2017-01-19, 08:22
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Hon verkar nyligen ha "knullat runt" med någon/några, och ger tips om detta på sociala medier!?
https://www.instagram.com/p/BO6Es8ThMxs/
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1860434814194118&set=ecnf.100006828 512234&type=3&theater

Kan ana en upproriskhet, alt. att hon fått sex genom tvång. Får dåliga vibbar om hennes meddelanden, men kan inte sätta fingret på vad. Hon har sökt sex med helt fel män???

EDIT;

Jo, "Get banged" betyder vanligtvis att hon fått sex med någon..

Ockham säger att hon berättar om sin nya lugg.
Citera
2017-01-19, 08:25
Moderator
OYs avatar
Snö under kängorna?

Vet vi om det hade snöat den där natten?

Finns det platser kring staden där det fanns snö?
Citera
Medlem
JackBlacks avatar
Citat:

"Banged" betyder även att man klippt lugg. Så hon kanske bara försökte spela lite på ordet.
Citera
Medlem
karlsoons avatar
Nu har polisen sökt igenom fartyget så nu får ni den troligaste teorin: Dom skulle ha henne som sexslav ombord och sedan dumpa henne i det iskalla vattnet. Nu han dom dock inte ha henne mer än något dygn innan hon åkte ner på havets botten.

De här killarna ville inte bara ha kul för en kväll,
Dom ville ha något att knulla på rasterna och efter arbetsskiftet.
Citera
2017-01-19, 08:33
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Hon verkar nyligen ha "knullat runt" med någon/några, och ger tips om detta på sociala medier!?
https://www.instagram.com/p/BO6Es8ThMxs/
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1860434814194118&set=ecnf.100006828 512234&type=3&theater

Kan ana en upproriskhet, alt. att hon fått sex genom tvång. Får dåliga vibbar om hennes meddelanden, men kan inte sätta fingret på vad. Hon har sökt sex med helt fel män???

EDIT;

Står inget tydligt om GangBang men hon verkar gilla sex och kan ha följt med flera män frivilligt och sedan har det blivit lite för våldsamt.
Citera
2017-01-19, 08:34
Medlem
Jag tror inte ens hon satt sin fot på båten. Fattar ni hur svårt det är att ta med någon ombord på en båt, måste ju va 40 pers som skulle sett henne och 40st går inte i maskopi och vill va med på en kidnappning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Kan du utveckla det, vad verkar ha hänt?

Jag kan bara konstatera att det verkar ha varit en hyfsat olycklig människa, inte många glada miner på henne.

Finns det något som talar för att Birna var missbrukare, prostitution?
För 3 veckor sen lade hon upp en bild på sig själv med en cig i mungipan och texten: "Im not dying fast enough".
Jag får kalla kårar av den raden . Vi får hoppas det är fel .
Citera
Medlem
Kan inte nån kontakta isländska polismyndigheter och be dom titta på försvinnande överallt där båten stannat.

Skulle vara interessant och veta om det försvunnit fler personer i samband med att båten eller personer som jobbat på denna båt har varit i i hamnar och det har hänt saker. Dom kan ju jobba på olika båtar under olika säsonger och olika länder.
Citera
2017-01-19, 08:36
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Fartyget beordrades tillbaka igår. Vad som är sagt sedan dess vet vi inget om.

Fartyget har varit på väg tillbaka sedan tidig tisdag om jag inte minns fel. De åkte från Island lördag em/kväll och kommer hit onsdag kväll. Räkna själv. Borde t.o.m vänt om måndag kväll..
Tro fan att det snackas om varför man åker tillbaka!
Citera
2017-01-19, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
De är alltså helt avskärmade och har inte ens Smart Phones ombord? Sedan har jag svårt att tro att de jobbar dygnet runt, de måste väl få ligga i hytten och t ex titta på TV och lyssna på radio och vila sig emellanåt. Men du menar alltså att inga sådana moderniteter existerar på fartygen?

Jag åkte med en fraktbåt från England förra veckan, det fanns fungerande TV ombord.
Citera
2017-01-19, 08:42
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Fartyget har varit på väg tillbaka sedan tidig tisdag om jag inte minns fel. De åkte från Island lördag em/kväll och kommer hit onsdag kväll. Räkna själv. Borde t.o.m vänt om måndag kväll..
Tro fan att det snackas om varför man åker tillbaka!
Klart det snackas om varför man åker tillbaka, men vi vet inte vad och med vem. De misstänkta kan ha berättat för polisen att Birna liftade med dem och lämnades i hamnen. Vad som frågas efter i tråden är varför de inte larmade innan fartyget beordrades att återvända, och då behöver de inte ha vetat om försvinnandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in