Hej! Googlat som tusan men hittar faktiskt ingen annan kille som haft detta problemet med återkommande svampinfektioner. Första jag fick var säkert för innan ett år sedan, aldrig gått till läkare utan det försvinner av sig själv efter några dagar.
Sätter sig ibland i ljumskar och under förhud med vit beläggning och rött ollon varje gång med olika kraft, ibland går det någon vecka eller en månad men sen kommer det en omgång till. Dags att få bot på detta nu.
Styrketränar och har stora ben och därför är kanske mina byxor något tighta tänker jag, läst att detta kan påverka någonstans men har även provat perioder med enbart slappa byxor och märker ingen skillnad där. Tränade mycket med tights förrut, också provat att vara utan dessa men problemet är fortfarande återkommande. Tråkigt liv och onanerat mycket och trodde mig se paralleller till detta med svampen också men har även provat att vara utan detta 50 dagar som längst och inte ens det fungerar!
Ingen könssjukdom utan jag har bara haft sex med en tjej och haft flickvän i över 4 år, hon har inga besvär.
Någon som känner igen sig? Vad göra?