Citat:
Ursprungligen postat av
Smidit
Belägg?
Jag finner vissa invandrare mer civiliserade än många svenskar.
Suck. Ännu en idiot utan koll på hur verkligheten faktiskt ser ut. Vad trött man blir på att förklara samma saker om och om och om igen, år efter år efter år.
Du har förmodligen redan blivit totalt överkörd med fakta och rapporter, då jag såg att tråden är ganska lång, men jag kan ändå inte låta bli att besvara detta hjärndöda inlägg.
Belägg för att muslimer har en taskig kvinnosyn? Oj, var ska man börja? Listan är bokstavligen oändlig, men jag ska försöka fatta mig så kort som möjligt. Dels så har vi hederskulturen som dragit med sig medeltida kulturyttringar så som slöjtvång, könsstympning, tvångsäktenskap, barngifte och hedersmord, bland mycket annat. I vissa av dessa människors hemländer så får kvinnor frätande syra kastad i ansiktet om de missköter sig. I Saudiarabien får de varken studera eller köra bil. I Afghanistan hamnar de i fängelse eller blir piskade, eller i värsta fall mördade, om de råkar visa lite för mycket hud.
Här i Sverige har vi nu samma problem i landets förorter. Bara inte i samma enorma utsträckning. Än. Samtidigt blir svenska tjejer omringade och sexuellt antastade (ibland även regelrätt våldtagna bakifrån i publikhavet) av invandrargäng på konserter och festivaler, medan svenska barn blir omringade och sexuellt trakasserade av samma människor på landets badhus. Svenska barn och kvinnor blir även systematiskt gruppvåldtagna av invandrargäng på löpande band, ofta med väldigt sadistiska inslag som t.ex. brutal misshandel och okvädesord i linje med "svennehora". Ja, dessa gruppvåldtäkter är etniskt motiverade rasistiska hatbrott mot svenskar. Källa på att detta pågår? Jo, dels har BRÅ påvisat invandrares enorma överrepresentation i sexualbrottsstatistiken i två stora rapporter från 1996 och 2005, men även Polismyndigheten släppte förra året två rapporter där man gick ut med information kring senaste årens våldtäktstsunami, och öppet deklarerade att det i princip enbart är män med utländsk bakgrund som ligger bakom dessa grova sexualbrott. Offren är nästan alltid svenska flickor.
Inte heller drar de sig för att gängmisshandla svenska pensionärer till koma och råna dem på alla deras tillhörigheter.
Ja, detta låter ju civiliserat. Verkligen...
Om du vill veta mer om utomvästliga mäns kvinnosyn så kan du dels kolla hur deras egna länder fungerar, men du kan även läsa på lite om sharia. Allra bäst vore dock om du öppnade ögonen, slutade kalla dina medsvenskar för rasister och andra fula saker, och faktiskt plöjde igenom rapporterna jag nämner här ovan.