Citat:
Ursprungligen postat av
666000999
Jag tycker det är bra att de sparkar ut oliktänkare!
Vilken fin får-avatar du har.
Men de har väl aldrig sparkat ut "oliktänkare"? De sparkar ju bara ut "liktänkare" bara det att vissa gör misstaget och uttrycker sina riktiga åsikter. Då blir SD-toppen tvungen att sparka ut de som faktiskt tänker lika.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arkhamist
Jag tycker att vi har andra fiender att sätta åt än någon SD-fåntratt på landsbygden. Jag förstår att du har svårt med prioriteringarna eftersom du är en gammal välkänd SD-hatare som sent omsider vaknat inför hotet från islam, men kan du för en gångs skull tänka i termer av folk och ras istället för huruvida vi har en moské i din kommun eller inte. Det är liksom inte viktigt om SD strömlinjeformar sig för att passa den ängsliga Svensson, Svensson kommer att rösta SD när områdets babbar börjar böta Svenssons dotter. Då spelar det ingen roll om det är en säck potatis med Hitlermustasch som sitter i kommunen för SD, Svensson kommer att rösta på säcken ändå...
Oavsett vilka fiender du vill sätta åt så utesluter inte det att man ska låta bli att sätta åt andra i andra situationer.
Men för det första så är jag ingen SD-hatare och för det andra så är min syn på islam precis som den var för 20 år sedan då jag första gången började läsa koranen.
Däremot så kan vi nog enas om att vi har problem i samhället som dagens 7-klöverpartier inte gör ett uns för att lösa. Jag är förbannat trött på att höra Ygeman upprepa som ett mantra efter varje skjutning, rån, våldtäkt, bomb, handgranat, stenkastning, bilbränning, förortsupplopp, bussattack att polisen har en plan för att lösa det.
Om inte SD skulle fronta med idiot efter idiot som verkar tävla med föregående om hur man kan vara mest icke-intelligent-efterbliven fåntratt och ha en partiledning som är ute och slåss, hoppar på folk med rasistiska tillmälen, kallar tjejer för horor osv... så skulle jag själv vara inne på mitt lokala kontor och signa upp mig som blankettutdelare för länge sen. Jag skulle vara aktiv för att få bort de andra skitpartierna som bara förstör landet.
Men jag kan inte gå med i ett parti där de aktiva verkar ha IQ = Somali - 40. Det går bara inte.