2017-01-21, 15:44
Medlem
FugitiveDucks avatar
Gillar inte SD (eller något parti, för den delen) alls, men ja, stackars Jimmie Åkesson. Han verkar ju helt klart vettig, men det är väl själva fan att han ska vara omringad av så många vidriga idioter. Avskum.
Citera
2017-01-21, 18:28
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Det kallas för att handla i affekt.
Hur menar du?
Citera
2017-01-21, 18:29
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FugitiveDuck
Gillar inte SD (eller något parti, för den delen) alls, men ja, stackars Jimmie Åkesson. Han verkar ju helt klart vettig, men det är väl själva fan att han ska vara omringad av så många vidriga idioter. Avskum.
Vad tror du är anledningen till att "stackars Jimmie Åkesson" är "omringad av så många vidriga idioter"?

Edit: omformulering
Senast redigerad av Clayton80 2017-01-21 kl. 18:48.
Citera
2017-01-21, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80
Hur menar du?

TS skrev "hur kan man ens komma på tanken?" och då menar jag att han skrivit det i affekt.
Citera
2017-01-21, 18:58
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
TS skrev "hur kan man ens komma på tanken?" och då menar jag att han skrivit det i affekt.
Jag köper inte beskrivningen att detta skulle vara något Markus Palmheim skrivit i affekt. Det är på ungefär den här nivån han ligger även i vanliga fall. Kolla t.ex. här: https://twitter.com/MarkusPalmheim/with_replies
Citera
2017-01-21, 19:23
Medlem
DickeFixs avatar
Citat:
Jag köper inte beskrivningen att detta skulle vara något Markus Palmheim skrivit i affekt. Det är på ungefär den här nivån han ligger även i vanliga fall. Kolla t.ex. här: https://twitter.com/MarkusPalmheim/with_replies

Ja, han verkar vara konstant i affekt.
Citera
2017-01-21, 20:55
Medlem
Citat:
Vem uttrycker sig så ens i affekt? Om SD nu skulle vara de främsta beskyddarna av den svenska kulturen funderar man ju på vad det är för kultur de avser när de ständigt uttrycker sig som några fjortonåriga trasproletariat på sin första folkölsfylla vid den lokala korvmojen.
Citera
2017-01-21, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av unheard-of
Vem uttrycker sig så ens i affekt? Om SD nu skulle vara de främsta beskyddarna av den svenska kulturen funderar man ju på vad det är för kultur de avser när de ständigt uttrycker sig som några fjortonåriga trasproletariat på sin första folkölsfylla vid den lokala korvmojen.

Mjo, för en man är representativ för ett helt parti. Då kan vi ta den där negern från flyktingförläggningen som våldtog en ung tjej förra veckan. Alla negrer är våldtäktsmän.

Hur korkad är du på en skala?
Citera
2017-01-21, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DickeFix
Ja, han verkar vara konstant i affekt.

Precis min tanke^^
Citera
2017-01-22, 23:15
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:

Helvete. Han verkar ju vara fullständigt labil den människan. Hoppas ingen ger honom ett järnrör.
Citera
2017-01-27, 18:51
Medlem
Citat:
Mjo, för en man är representativ för ett helt parti. Då kan vi ta den där negern från flyktingförläggningen som våldtog en ung tjej förra veckan. Alla negrer är våldtäktsmän.

Hur korkad är du på en skala?
Är det inte så många SD-are resonerar då? I alla sammanhang som inte rör det egna partiet förstås..

Vidare bör man väl kunna förvänta sig någon slags selektering i ett parti, en etnicitet väljs du knappast till baserat på dina kvalifikationer att företräda just den etniciteten.
Citera
2017-01-27, 18:57
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Finns många kompententa människor som skulle vilja ta plats i SD, men då de riskerar att förlora arbete, vänner och mycket annat avstår de naturligtvis från att bli en som gör mer än att bara rösta på partiet.
Väldigt sant. Det vore även väldigt trevligt om den situationen skulle komma att förändras framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in