2019-12-13, 21:17
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Vet man om det kommer en tredje säsong?

Det usla slutet där inga som helst säckar knöts ihop tyder på minst en säsong till.
Citera
2019-12-14, 13:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det usla slutet där inga som helst säckar knöts ihop tyder på minst en säsong till.

Hoppas hoppas!
Citera
2019-12-15, 00:48
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Hoppas hoppas!

Jag hoppas också det, serien var riktigt bra ändra fram tills slutet, men det var å andra sidan rejält uselt - det är inte okej att avsluta en tv-serie och inte ge några svar alls utan låta tittarna sväva i ovisshet när det gäller precis allt.
Citera
2019-12-15, 12:47
Avslutad
Citat:
Jag hoppas också det, serien var riktigt bra ändra fram tills slutet, men det var å andra sidan rejält uselt - det är inte okej att avsluta en tv-serie och inte ge några svar alls utan låta tittarna sväva i ovisshet när det gäller precis allt.

Dom gjorde ett bra avslut på christian dock, han behövde ju dra, så det slutade med att han drog till ett annat land. Vad är det för ovisshet du menar? Vilka i serien undrar du över?
Citera
2019-12-15, 19:26
Medlem
Var avsnitt 8 det sista på säsong 2? Har väntat på en fortsättning. Blir helt förvirrad. 😬
Citera
2019-12-17, 00:57
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Dom gjorde ett bra avslut på christian dock, han behövde ju dra, så det slutade med att han drog till ett annat land. Vad är det för ovisshet du menar? Vilka i serien undrar du över?

Jag undrar nog faktiskt över nästan allihopa, inkl Christian. Tycker inte riktigt det duger som avslut/förklaring att alla bara "drar".
Citera
2019-12-17, 00:58
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryffel1691
Var avsnitt 8 det sista på säsong 2? Har väntat på en fortsättning. Blir helt förvirrad. 😬

Ja, det var det sista. Du är inte ensam om att känna dig lätt förvirrad...
Citera
2019-12-17, 09:26
Avslutad
Citat:
Ja, det var det sista. Du är inte ensam om att känna dig lätt förvirrad...

Jävligt dåligt och billigt avslut om man gämnför med nivån serien höll...
Senast redigerad av Skrattgrabben 2019-12-17 kl. 09:29.
Citera
2019-12-21, 17:17
Medlem
Tack alla som tagit sig tiden och orken att peka ut alla märkligheter och orimligheter och dumheter och skrattretande manussvagheter i denna så in i märgen usla säsong, som gjorde mig arg, besviken, uppgiven och både tom och fylld av frustration inombords samtidigt.

Varför ska svenska serier så ofta lida av usla manus? Billiga, korkade lösningar? Jag blir så trött...

Det sista avsnittet (jag blev chockad över insikten att det bara var åtta avsnitt och inte tio som jag trodde) måste gå till historien som ett av de lägsta lågvattenmärken svenskt drama lyckats framställa.
Citera
2019-12-23, 20:34
Medlem
Isnatts avatar
Jag gillade den! Såg båda säsongerna nu i december.
Visst, massa lösa tåtar och missar men det är okey, gissar att det blir en till säsong där kanske allt binds samman.
En rolig sak var när Chippen köpte ett vapen så var det massa snö där, nästa klipp i Stockholm fanns inte tillstymmelse till snö, var inte ens fuktigt på marken. Och varför Davor var bög undrar jag också om det fanns nån mening med.

Undrar vilken scen det var nära att Chippen blev skjuten på riktigt i?
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/GGeqql/adam-palsson-talar-ut-om-polisdramat
Citera
2020-01-06, 22:25
Medlem
Missade sista avsnittet (S02 E08) och det är borta från SVT Play. Är det någon som vet var man kan få tag på det?

Kanske någon som har ett YLE-konto EU att låna ut en timme? :-)
Citera
2020-01-09, 02:48
Medlem
lorbers avatar
Ställ din VPN på Danmark så kan du se alla avsnitt här, länk till S02E01:

https://www.dr.dk/drtv/se/inden-vi-doer_152857

Har du inte VPN kan du bortse från svaret.

/Lorber
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in