2019-12-01, 09:33
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Spelade helt galen i några av Falk filmerna.
Instämmer.
Visst blev han kallad för "jävla Mumintroll" av Zeth Rydell i filmen om de unga värdetransportrånarna som "köpte rån" av nåt mastermind?
Citera
2019-12-01, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Visst blev han kallad för "jävla Mumintroll" av Zeth Rydell i filmen om de unga värdetransportrånarna som "köpte rån" av nåt mastermind?
Jepp. Tog ju Felix oxå.
Citera
2019-12-01, 10:33
Medlem
SanningensProfets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten

Ja, men om jag minns rätt var det väl hans karaktär som sålde rånen?
Citera
2019-12-01, 12:11
Medlem
HungalaBungalas avatar
Fantastiskt uselt hör de "knöt ihop säcken". Som om de inte orkade skriva ett manus och istället bara nöjde sig med att lämna frågor efter sig.
Citera
2019-12-01, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungalaBungala
Fantastiskt uselt hör de "knöt ihop säcken". Som om de inte orkade skriva ett manus och istället bara nöjde sig med att lämna frågor efter sig.

Jag håller med. En helt otroligt dysfunktionell serie. Karaktärernas relationer till varandra, alltså i vilken utsträckning de bryr sig om varandra är utöver allt annat konstigt som jag tidigare nämnt verkligen HELT verklighetsfrånvänd och/eller oberäknelig. Och vilken "den tredje parten" är har man alltså inte själva lyckas lista ut. Man kommer verkligen sitta "på helspänn" till säsong tre.

Alltså det är inte "spännande" att veta vilka som är med i "Kretsen" när man själv inte har någon relation till någon av karaktärerna. "Ja och så är det en person i Eskilstuna också. Oj de är 50 personer, jättespännande, och vi hittar bara lik". Herregud, om det ändå hade varit "verkligt" hade man väl orkat med den totala bristen på hantverk när det kommer till att skapa spänning...
Citera
2019-12-01, 17:25
Medlem
Limma skinkbits avatar
Okej...

Citera
2019-12-01, 18:24
Medlem
HungalaBungalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Jag håller med. En helt otroligt dysfunktionell serie. Karaktärernas relationer till varandra, alltså i vilken utsträckning de bryr sig om varandra är utöver allt annat konstigt som jag tidigare nämnt verkligen HELT verklighetsfrånvänd och/eller oberäknelig. Och vilken "den tredje parten" är har man alltså inte själva lyckas lista ut. Man kommer verkligen sitta "på helspänn" till säsong tre.

Alltså det är inte "spännande" att veta vilka som är med i "Kretsen" när man själv inte har någon relation till någon av karaktärerna. "Ja och så är det en person i Eskilstuna också. Oj de är 50 personer, jättespännande, och vi hittar bara lik". Herregud, om det ändå hade varit "verkligt" hade man väl orkat med den totala bristen på hantverk när det kommer till att skapa spänning...
Du sätter rätt ord på vad som var fel. Absolut inget är ju spännande. Dom dödade av några statister och man fick inte en ens liten ledtråd till vilka den tredje parten är. Hur skall någon ens vara nyfiken på att få svar när manusförfattarna uppenbarligen inte ens bestämt sig för vilka som utgör den tredje parten.

Jag brukar ha lätt för att kunna slötitta på thrillers och ta det för vad det är, men detta var förbluffande uselt.
Citera
2019-12-01, 19:32
Medlem
regndroppens avatar
Blir det en säsong 3 tro?
Citera
2019-12-01, 20:30
Medlem
Det är ju 2 avsnitt kvar
Citera
2019-12-01, 20:41
Medlem
SearchAndFinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse82
Det är ju 2 avsnitt kvar

Ja, visst är det ungefär så det känns men det är det inte. Avsnittet idag ämnande att knyta ihop säsongen.

Var det bara fejk att drogbilen skulle sprängas om inte koden knappades in?
Citera
2019-12-01, 20:54
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse82
Det är ju 2 avsnitt kvar

aha trodde sista var idag.
Citera
2019-12-01, 21:21
Medlem
Saknar ord, en sida av mig vill skriva 3 a4 om alla fel och brister, en annan bara, "nej, jag orkar verkligen inte".
Detta är så dåligt, vilket är synd, jag gillar Pålsson och Krepper, men alltså, wow....
Varför har man överhuvudtaget fortsatt se denna serie?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in