2017-01-15, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geakmo
Du får välja att inte tro på forskning, det förändrar fortfarande inte verkligheten när det gäller människans sexualitet och biologi.

Vänstern förnekar biologi så är väl inte alltför långsökt.
Citera
2017-01-15, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taurus-
TS skriver om Telegony, bara att googla. En teori som var stor i Sovjet, då man förkastade den moderna genetiken som ett västerländskt påhitt.

Numer är denna teori död, trodde jag?

Ja bland länkarna men den första studien är den mest intressanta

Edit: kollade upp ordet. Ja "Telegony" har studerats bland flugor och bekräftats. Sedan har man inte gjort djupstudier hos människan. Men forskning pekar mot att däggdjur harliknande mekanismer som flugorna.
Senast redigerad av Geakmo 2017-01-15 kl. 23:02.
Citera
2017-01-15, 22:59
Medlem
SGDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Du får gärna komma med dina påståenden hur mycket du vill, jag tror inte på det alls. Aldrig hört något så dumt

Följ länken, läs vidare. Vad kommer du fram till?
Jag köper det, sedan hur mycket det påverkar kvinnan är en annan fråga.
Citera
2017-01-15, 23:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SGDF
Följ länken, läs vidare. Vad kommer du fram till?
Jag köper det, sedan hur mycket det påverkar kvinnan är en annan fråga.
Nej varför skulle jag göra det ? Jag tror inte på det över huvud taget och tänker inte lägga tid på något jag inte tror på.
Citera
2017-01-15, 23:06
Medlem
OlleHelges avatar
Ok... Så blir kvinnan som haft sex med en kille påverkad eller är det bara när hon blivit med barn?

Väldigt intressant; visar ju om inte annat att kroppen är väldigt komplex.

Att just detta kommer få en viss påverkan på hur man ser detta med kvinnlig sexualitet eller kanske specifikt mängden. Samtidigt kan man ju säga att som kille så blir man ju "kvar" i fler än man har tänkt sig kanske
Citera
2017-01-15, 23:11
Medlem
Gollumns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Nej varför skulle jag göra det ? Jag tror inte på det över huvud taget och tänker inte lägga tid på något jag inte tror på.

Förstår du att det blir svårt att ta dig seriöst när du själv uttalar ovanstående? Läs igen vad du har skrivit
Citera
2017-01-15, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleHelge
Ok... Så blir kvinnan som haft sex med en kille påverkad eller är det bara när hon blivit med barn?

Väldigt intressant; visar ju om inte annat att kroppen är väldigt komplex.

Att just detta kommer få en viss påverkan på hur man ser detta med kvinnlig sexualitet eller kanske specifikt mängden. Samtidigt kan man ju säga att som kille så blir man ju "kvar" i fler än man har tänkt sig kanske

Hon blir påverkad av sperman när den kommer in i kroppen. Även när graviditet påbörjas och en abort utförs så finns den mannens dna kvar i kvinnans kropp efteråt.
Senast redigerad av Geakmo 2017-01-15 kl. 23:22.
Citera
2017-01-15, 23:21
Medlem
så eventuella fostrar kan plocka upp dna från tidigare män också?
Citera
2017-01-15, 23:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
så eventuella fostrar kan plocka upp dna från tidigare män också?
Jepp ... det är nog det verkliga skälet till att faderskap ibland kan vara svårt att fastställa .. eller att en del får helt felaktiga utslag som säger att de inte är fäder fast de är det ... (och tvärtom givetvis -- faderskapstest som visar att de ÄR fäder, fast högljutt hävdar att de inte alls kan vara det)

Det alla andra mäns tidigare DNA som tagit över kvinnans kropp och förvirrar vid faderskapstestet ...

Kvinnor är som bananflugor nämligen -- allt som är sant för bananflugor kan också appliceras på kvinnor ...
Citera
2017-01-15, 23:40
Medlem
Snart utvecklas det en "horsensor" som börjar tjuta när drinkluder närmar sig.
Citera
2017-01-15, 23:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardstart
Det säkraste är att gifta sig med en kvinna som är oskuld.
Det är väl säkrast för männen att hålla på sig tills de är gifta i så fall ... tänk själv ödet som kan drabba dem. Smittar en annan mans barn med sitt DNA som ligger kvar i kvinnan -- och så åker de på ett faderskap de inte ens är skyldiga till ...
Citera
2017-01-15, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jepp ... det är nog det verkliga skälet till att faderskap ibland kan vara svårt att fastställa .. eller att en del får helt felaktiga utslag som säger att de inte är fäder fast de är det ... (och tvärtom givetvis -- faderskapstest som visar att de ÄR fäder, fast högljutt hävdar att de inte alls kan vara det)

Det alla andra mäns tidigare DNA som tagit över kvinnans kropp och förvirrar vid faderskapstestet ...

Kvinnor är som bananflugor nämligen -- allt som är sant för bananflugor kan också appliceras på kvinnor ...

Du är ett praktexempel på att så är fallet, IQn är liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in