Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Alltså, lyssna på det här mongot.. "A truly evil person", "an animal" om Assad.
https://twitter.com/FoxBusiness/status/852132034692513792
Jag tror faktiskt inte att Trump varit med på ZOG-tåget hela tiden. Jag tror inte heller att han nödvändigtvis är under hot eller något sånt. Det troligaste är nog att han har en sorts instinkt som ofta leder rätt, men att han också är otroligt okunnig om hur världen fungerar, och ganska lättlurad. Han står nu under ondskefullt inflytande och vad som helst kan hända. Putin har nu ett större ansvar för världen än någonsin innan. Vi får hoppas att han klarar det här.
Trist att Trump har sålt ut sig själv till det sataniska judepacket, har börjat tappa all respekt för Trump om han har tänkt fortsätta så här. Verkligen trist alltså. Trump var i långt ifrån perfekt under kampanjen, han hade helt klart hans "skönhetsfläckar" så att säga, men hade en hel del bra och viktiga positioner då. Nu verkar det som att Trump bara kommer vara dålig rakt igenom på alla sätt och vis, utan att leverera något bra alls. Kanske skärper Trump till sig så småningom, men det är osannolikt.
Att Trump nu har börjat kalla Assad, "animal", "evil" osv, ja det om något är en stark indikation på att gubben är helt lost.
Tror inte Trump är så korkad att han tänkt starta krig mot Ryssland över Syrien, men man vet aldrig med de judiska neo-konservativa krigshetsarna i Syrien.
Aja, det var kul så länge det varade...
Annars tror jag inte att Trump har någon instinkt, utan snarare som så, att han vet vad som är rätt och fel, men att han antingen inte klarar trycket, eller har blivit manipulerad med fel information. Jag menar, det är inte direkt så att han hänger på ett forum som Flashback och diskuterar, utan han får en hel del ensidig information från mainstream media osv. Snubben kollar trots allt troget och seriöst på Fox News liksom. Alex Jones som Trump gillar, är helt emot den nya Trump och hans krigshets, men det verkar som att Trump inte längre lyssnar på Alex Jones.
Citat:
Ursprungligen postat av
freeriderXII
Att Jared Kushners familj äger adressen 666 i New York säger väl en del om honom.
Noterade också detta häromdagen, det är absolut inte en slump att Jared Wormtongue Kushner äger en sådan satanisk adress

Här är hans hemadress:
https://en.wikipedia.org/wiki/666_Fifth_Avenue
Säger egentligen allt faktiskt.