2017-04-12, 20:11
Medlem
baggebo1s avatar
Ryssland verkar inte närma sig USA:s anti-Assad-position. Vill USA nå den lösningen får de nog räkna med krig mot Ryssland först.
2017-04-12, 20:30
Bannlyst
trump har kört relationen med ryssland i botten. jävlar så dålig den är hörde man under konferensen...det va fan nästan bättre med kerry och obama...skojar inte ens...så mycket för bättre relationer med ryssland!
2017-04-12, 20:34
Medlem
freeriderXIIs avatar
Hoppas Trump håller vad han lovade och står på sig att IS är målet nummer ett, Tillerson verkar snacka mer om ett eventuellt störtande av Assadregimen. Lavrov borde nämnt att de kristna i Syrien till stor del står på Assads sida. Det borde ha viss effekt på den amerikanska hemmaopinionen.

Assad är grym men AL-Nusra och IS är grymmare och mer barbariska.
Senast redigerad av freeriderXII 2017-04-12 kl. 20:37.
2017-04-12, 20:35
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Ryssland verkar inte närma sig USA:s anti-Assad-position. Vill USA nå den lösningen får de nog räkna med krig mot Ryssland först.

Det är så uppenbart att globalisterna inte har några spärrar och vet inte heller hur eller när de ska sluta. Det är Ouroboros - den omättlige ormen. Det är också så uppenbart att ryssarna ser och vet om det nu. Det är alltid samma MO. Det är därför Lavrov nämner Irak och Libyen om och om igen. För ett par år sedan så hade faktiskt inte ryssarna kommit fram till den här slutsatsen och insikten än, d v s att psykopater styr de västerländska politikerna. Men fr o m 2014 i och med den senaste militära doktrinen så har de en gång för alla skrivit ner det svart på vitt. "Bend but not break" fungerar inte längre eftersom det inte finns något slut förrän även Ryssland ska omkullkastas. Ryssarna gav verkligen västvärlden en chans och en massa utvägar men det gick inte.
2017-04-12, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cumbersnatch
Ryska dödsoffer på flygbasen hade skapat en diplomatisk kris, så det är inget märkligt med att USA varnade Ryssland.

Inte om man meddelar låt oss säga 5min innan så att syrierna inte hinner flytta Samtliga flygplan och ställa ut en eller två för syns skull.

Trumps attack kostade 110milj kronor .
Allt för att han ville trycka på knappen och se missiler flyga i luften. President bang bang wow
2017-04-12, 20:42
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Det är så uppenbart att globalisterna inte har några spärrar och vet inte heller hur eller när de ska sluta. Det är Ouroboros - den omättlige ormen. Det är också så uppenbart att ryssarna ser och vet om det nu. Det är alltid samma MO. Det är därför Lavrov nämner Irak och Libyen om och om igen. För ett par år sedan så hade faktiskt inte ryssarna kommit fram till den här slutsatsen och insikten än, d v s att psykopater styr de västerländska politikerna. Men fr o m 2014 i och med den senaste militära doktrinen så har de en gång för alla skrivit ner det svart på vitt. "Bend but not break" fungerar inte längre eftersom det inte finns något slut förrän även Ryssland ska omkullkastas. Ryssarna gav verkligen västvärlden en chans och en massa utvägar men det gick inte.
Och fr.o.m. 2014 har Ryssland nått framgång på framgång och var nära total vinst i Syrien innan den senaste amerikanska interventionen och de nya hoten. Hoppas Ryssland står starka. Jag hade hoppats på ett nytt sorts USA men nu hänger allt på Ryssland igen. Det enda problemet jag ser med den ryska administrationen är att även om de ser att det är psykoptater som styr väst så ser de inte att det är judiska psykopater. Jag tycker inte de behöver prata om det, men de måste känna till det. Ser många korkade/naiva analyser kring just den biten från ryskt håll.
2017-04-12, 20:57
Medlem
arbetets avatar
Vasst påpekande av Lavrov:

Citat:
Lavrov Rejects America's "Hysterical Campaign" Of Interventionism: "We Know All Too Well How This Ends"

http://www.zerohedge.com/news/2017-04-12/lavrov-rejects-americas-hysterical-campaign-interventionism-we-know-all-too-well-how

Ingen höjdardag för USA i Moskva idag och hur kommer Trump att ta detta? För en gång skull så framstod Ryssarna som de mest balanserade och oavsett vad man tycker om dem så är de iaf konsekventa, vilket nog är viktigt i internationella sammanhang med 3000+ kärnstridsspetsar riktade mot varandra.
2017-04-12, 20:58
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Och fr.o.m. 2014 har Ryssland nått framgång på framgång och var nära total vinst i Syrien innan den senaste amerikanska interventionen och de nya hoten. Hoppas Ryssland står starka. Jag hade hoppats på ett nytt sorts USA men nu hänger allt på Ryssland igen. Det enda problemet jag ser med den ryska administrationen är att även om de ser att det är psykoptater som styr väst så ser de inte att det är judiska psykopater. Jag tycker inte de behöver prata om det, men de måste känna till det. Ser många korkade/naiva analyser kring just den biten från ryskt håll.

Ja. Jag hoppades också på ett nytt sorts USA med Trump och speciellt eftersom nästan alla han omgav sig med inte kom från politiken sen tidigare. Men även alla dessa faktorer, som logiskt sett skulle ha gjort en skillnad, har visat sig helt irrelevanta. Det är som om varje ny administration som tar över går in genom en dörr och blir psykopater när det kommit ut på andra sidan. Det sker nästan över en natt. Jag tror ryssarna mycket väl vet om de judiska maktförhållandena inom världspolitiken och ekonomin men de har ännu inte kopplat sig loss helt och hållet. De har betalat sista delen av den sovjetiska statsskulden de senaste veckorna till de av judar kontrollerade finansiella instituten men det återstår andra saker. Som hela VISA/Mastercard och BIC/SWIFT-systemet som de håller på att utarbeta ett alternativ till. De kan inte riskera en frånkoppling nu. När ryssarna säger nej till USA angående Syrien och Assad så säger de nej till sionisterna också. Därav det ytterst spända läget just nu.
2017-04-12, 20:59
Medlem
freeriderXIIs avatar
Att Jared Kushners familj äger adressen 666 i New York säger väl en del om honom.

Neokonservativ utrikespolitik har sitt fasta stöd i många av rådgivarna runt Trump. Får se hur Trump själv agerar. Dvs kommer han ta i tu med IS och slå ut dem i Raqqa och Mosul och inrikespolitiskt, bygga muren och skicka hem de illegala.
Senast redigerad av freeriderXII 2017-04-12 kl. 21:02.
2017-04-12, 21:17
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Alltså, lyssna på det här mongot.. "A truly evil person", "an animal" om Assad.

https://twitter.com/FoxBusiness/status/852132034692513792

Jag tror faktiskt inte att Trump varit med på ZOG-tåget hela tiden. Jag tror inte heller att han nödvändigtvis är under hot eller något sånt. Det troligaste är nog att han har en sorts instinkt som ofta leder rätt, men att han också är otroligt okunnig om hur världen fungerar, och ganska lättlurad. Han står nu under ondskefullt inflytande och vad som helst kan hända. Putin har nu ett större ansvar för världen än någonsin innan. Vi får hoppas att han klarar det här.
Trist att Trump har sålt ut sig själv till det sataniska judepacket, har börjat tappa all respekt för Trump om han har tänkt fortsätta så här. Verkligen trist alltså. Trump var i långt ifrån perfekt under kampanjen, han hade helt klart hans "skönhetsfläckar" så att säga, men hade en hel del bra och viktiga positioner då. Nu verkar det som att Trump bara kommer vara dålig rakt igenom på alla sätt och vis, utan att leverera något bra alls. Kanske skärper Trump till sig så småningom, men det är osannolikt.

Att Trump nu har börjat kalla Assad, "animal", "evil" osv, ja det om något är en stark indikation på att gubben är helt lost.

Tror inte Trump är så korkad att han tänkt starta krig mot Ryssland över Syrien, men man vet aldrig med de judiska neo-konservativa krigshetsarna i Syrien.

Aja, det var kul så länge det varade...

Annars tror jag inte att Trump har någon instinkt, utan snarare som så, att han vet vad som är rätt och fel, men att han antingen inte klarar trycket, eller har blivit manipulerad med fel information. Jag menar, det är inte direkt så att han hänger på ett forum som Flashback och diskuterar, utan han får en hel del ensidig information från mainstream media osv. Snubben kollar trots allt troget och seriöst på Fox News liksom. Alex Jones som Trump gillar, är helt emot den nya Trump och hans krigshets, men det verkar som att Trump inte längre lyssnar på Alex Jones.

Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Att Jared Kushners familj äger adressen 666 i New York säger väl en del om honom.
Noterade också detta häromdagen, det är absolut inte en slump att Jared Wormtongue Kushner äger en sådan satanisk adress Här är hans hemadress:

https://en.wikipedia.org/wiki/666_Fifth_Avenue

Säger egentligen allt faktiskt.
Senast redigerad av EliasAlucard 2017-04-12 kl. 21:23.
2017-04-12, 21:25
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Noterade också detta häromdagen, det är absolut inte en slump att Jared Wormtongue Kushner äger en sådan satanisk adress
Nej, det är verkligen ingen slump. Kushner betalde ett rejält överpris för den 2007 eftersom han bara skulle ha den adressen och var beredd att betala vad som helst. Nu ska han göra nån sorts gigantiskt fallosmonument av det hela. Det är helt klart nån sorts skum siffer- och symbolgrej för den här ortodoxe Chabad Lubavich-juden:

http://www.independent.co.uk/news/world/americas/jared-kushner-company-skyscraper-design-666-fifth-avenue-new-york-manhattan-phallic-middle-finger-a7 643776.html
Senast redigerad av baggebo1 2017-04-12 kl. 21:27.
2017-04-12, 22:35
Medlem
Skojarns avatar
Denna ironi alltså. Crooked Trump, han som skulle vara den sista oköpbara politiska kandidaten i västvärlden. Var hade vi varit utan Ryssland som motpol på jorden?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in