Citat:
Ursprungligen postat av
Attraktiv
Om trump verkligen är en narcissist vilket han absolut nog är i jögsta grad då kan jag inte samtidigt låta bli att tycka synd om honom , för jag kan se framför mig hur han sitter på sin kammare och kammar håret medan han känner sig genomkränkt av faktumet att det inte kom lika många på hans invigning. Och att media exponerar det för hela världen
Narcissister är trots allt bara självsäkra på utsidan.
Hans språk talar också för det, ingen sant ajälvsäker pratar som han gör.
Med det sagt, terapi får ske bakom stängda dörrar och världen har inte råd med att sköta det offentligt för en mans ego
Sen vill jag bara påpeka att INGEN annan respekterar Trump mer än vad jag gör!
Detta.
Trump är det bästa som hänt på många många år.
En sanningens riddare, en patriot, en ledare som vida överglänser dagens västvärld.
Han kommer göra precis allt i sin makt för att göra världen (och framförallt USA) till en bättre plats, vilket vi behöver i dessa new world order-tider.
MEN....Han kan falla offer för sin egen storhet, ungefär som Hitler gjorde.
Hitler ville också göra resten av världen lika bra som Tyskland.
Denna jämställdhets-filosofi funkade inte riktigt då, judarna på den tiden ville inte släppa makten (som nu), och muslimer (om jag tillåts generalisera) vill inte ge alla samma rättigheter. Män/kvinnor, som religion/religion.
OM, jag säger OM hela världen ställde sig bakom Trump och lät honom leda oss så är jag övertygad om att han kommer leda mänskligheten till det bästa av bästa.
Problemet är att det finns oliktänkande på vägen.
Och Trump är den sista som kommer ge sig.
Jävligt spännande tider detta

Men se för guds skull till att säkra för framtiden. Lös lånen, bunkra mat, omvandla besparingar i guld och säkra hemmen.
Världen är in for a ride never seen before!
Go Trump!