Citat:
Ursprungligen postat av
teameffort
Är det lika bergsäkert som dina många förutspåelser inför valet? Jag kan rota upp så mycket gott från dig om du så önskar...
Lika säkert som min hypotes om att han skulle underlätta för bankerna/företagen vilket han även har gjort.
Jag påstår mig inte vara någon expert och jag utgår oftast endast efter egna amatöranalyser eller läser vad andra säger, men i just hanteringen av företag så fick jag rätt då bankerna är tillbaka till hur det var innan 2008.
Det är ingen som nekar att Trump van (okej det finns nog några idioter runt om i världen men den stora majoriteten nekar det inte) och att folk fortsätter att tjata om det när annat behöver bli fokuserat på visar tyvärr början på att det inte finns så mycket att försvara, däremot så har jag annat att fokusera på än Trump till skillnad från vissa andra här på forumet (hatare lika så som de som dyrkar honom) jag ser mig själv som kritiker och inte hatare, jag ser inte Trump som den "onde" utan jag anser att han är fel person för den platsen men jag är även ärlig med att Clinton var lika så fel person för den platsen.
Att detta anser jag stärks av att Trump tydligen är och golfar på sin egna bana i Kalifornien (har jag för mig att det var men jag mins troligen fel) minst 1-2 ggr i veckan där han även kör alla 18 hål vilket gör honom lite av en hycklare (med tanke på hans kommentar om Obama och golfande) men det rör mig egentligen inte i ryggen, däremot att han ser till att skapa samma omständigheter som innan finanskrisen är det som är mest alarmerande i mina ögon då en som är anställd/hyrd för att hjälpa till med ekonomiska detaljer osv inte skall ha möjligheten att roffa åt sig pengar genom att sätta upp saker som endast gynnar dem själva.