Citat:
Ursprungligen postat av
Dogberry
https://www.youtube.com/watch?v=KXGuJlTVXfw
Tror ni på det här? Jag måste säga att jag har tänkt tanken och detta ger ju lite stöd för det. Det förklarar onekligen en hel del måste jag säga. Ska ha koll på detta i fortsättningen. Det är väl därför han inte vill gå på briefings för att han då riskerar att avslöja detta om sig själv. Så vad tror ni? Vad blir konsekvenserna av detta?
Ja, det är möjligt att president Trump har läs- och skrivsvårigheter. Än sen då?
I så fall är han inte den förste president i USA som har påståtts ha dyslexi. Dyslexi är inte kopplat till intelligens, så jag förstår inte vari det sensationella består. I sig gör det inte honom mindre kapabel att vara president.
Trumps beteende skulle också kunna tyda på att han har ADHD, förutom personlighetsstörning.
Citat:
Ursprungligen postat av
seeeg321
Hah läsa kan han det kan jag lova.
Men det är är ganska känt att Trump har stora koncentrationssvårigheter vilket man ser på många klipp.
Tycker att det är rätt tydligt att Trump har koncentrationssvårigheter samt sömnsvårigheter.
Det har ju skrivits att han aldrig läser böcker, men det är inte styrkt.
Tycker dock att det är tydligt att han har ytliga kunskaper om det mesta eftersom han inte fördjupar sig när han talar eller svarar på frågor. Twitter är ett perfekt medium för honom.
Okunskap är oroande när det handlar om världens mäktigaste människa.