2017-02-13, 20:26
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=KXGuJlTVXfw

Tror ni på det här? Jag måste säga att jag har tänkt tanken och detta ger ju lite stöd för det. Det förklarar onekligen en hel del måste jag säga. Ska ha koll på detta i fortsättningen. Det är väl därför han inte vill gå på briefings för att han då riskerar att avslöja detta om sig själv. Så vad tror ni? Vad blir konsekvenserna av detta?
2017-02-13, 20:27
Medlem
Undra vem som skriver Trumps tal sjukt korta.

Tror inte Trump tycker att president jobbet är så roligt faktisk.
2017-02-13, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Undra vem som skriver Trumps tal sjukt korta.

Tror inte Trump tycker att president jobbet är så roligt faktisk.

Och han säger ju att någon skriver hans twitter också och postar dem. Detta är ju helt sjukt.

https://www.youtube.com/watch?v=bd79UsXSLWg

Kolla in detta då!
2017-02-13, 20:45
Medlem
Måste fan säga att lyssna på Trump är som att lyssna på en död fiskmås.

Men han viker inte en tum när det gäller sin politik det ska gudarna veta. Fast det är stor press från världen att han ska komma in globala värmen.
Senast redigerad av seeeg321 2017-02-13 kl. 20:49.
2017-02-13, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Och han säger ju att någon skriver hans twitter också och postar dem. Detta är ju helt sjukt.

https://www.youtube.com/watch?v=bd79UsXSLWg

Kolla in detta då!

Hah läsa kan han det kan jag lova.

Men det är är ganska känt att Trump har stora koncentrationssvårigheter vilket man ser på många klipp.
2017-02-13, 20:55
Medlem
Citat:
Måste fan säga att lyssna på Trump är som att lyssna på en död fiskmås.

Men han viker inte en tum när det gäller sin politik det ska gudarna veta. Fast det är stor press från världen att han ska komma in globala värmen.

https://www.youtube.com/watch?v=NXUhcVWOyuI

Vad tror du om den här då? Jag fattar inte att en enda människa kan ha röstat på honom. Vad tror de att han ska lyckas med?

Och som jag tog upp här innan i dag så funderar jag över om han på något sätt ska komma igång med att slänga ut kriminella ur landet? Det som har skett sista tiden är ju planerat sedan månader och har inget med Trump att göra.

Hur ska han kunna komma fram med något som ska ersätta Obamacare?

Och sen det här med de ekonomiska sakerna som han lovat komma inom två veckar? Vad ska det vara om?

Som man ser på klippet ovan så blir man inte glad.
2017-02-13, 20:56
Medlem
DoraFs avatar
Citat:

Tror ni på det här? Jag måste säga att jag har tänkt tanken och detta ger ju lite stöd för det. Det förklarar onekligen en hel del måste jag säga. Ska ha koll på detta i fortsättningen. Det är väl därför han inte vill gå på briefings för att han då riskerar att avslöja detta om sig själv. Så vad tror ni? Vad blir konsekvenserna av detta?

Ja, det är möjligt att president Trump har läs- och skrivsvårigheter. Än sen då?
I så fall är han inte den förste president i USA som har påståtts ha dyslexi. Dyslexi är inte kopplat till intelligens, så jag förstår inte vari det sensationella består. I sig gör det inte honom mindre kapabel att vara president.
Trumps beteende skulle också kunna tyda på att han har ADHD, förutom personlighetsstörning.

Citat:
Hah läsa kan han det kan jag lova.

Men det är är ganska känt att Trump har stora koncentrationssvårigheter vilket man ser på många klipp.

Tycker att det är rätt tydligt att Trump har koncentrationssvårigheter samt sömnsvårigheter.

Det har ju skrivits att han aldrig läser böcker, men det är inte styrkt.
Tycker dock att det är tydligt att han har ytliga kunskaper om det mesta eftersom han inte fördjupar sig när han talar eller svarar på frågor. Twitter är ett perfekt medium för honom.
Okunskap är oroande när det handlar om världens mäktigaste människa.
Senast redigerad av DoraF 2017-02-13 kl. 21:01.
2017-02-13, 20:59
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Ja, det är möjligt att president Trump har läs- och skrivsvårigheter. Än sen då?
I så fall är han inte den förste president i USA som har påståtts ha dyslexi. Dyslexi är inte kopplat till intelligens, så jag förstår inte vari det sensationella består. I sig gör det inte honom mindre kapabel att vara president.
Trumps beteende skulle också kunna tyda på att han har ADHD, förutom personlighetsstörning.

Dessutom ser det ut som att han sitter och blir förhörd?
Då vill man inte vara medgörlig heller, man vill inte läsa vad som står för det man säger kommer användas emot en.

Mycket kan man säga om Trump, men dum är han inte.
Senast redigerad av Tarstan 2017-02-13 kl. 21:01.
2017-02-13, 21:03
Medlem
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=NXUhcVWOyuI

Vad tror du om den här då? Jag fattar inte att en enda människa kan ha röstat på honom. Vad tror de att han ska lyckas med?

Och som jag tog upp här innan i dag så funderar jag över om han på något sätt ska komma igång med att slänga ut kriminella ur landet? Det som har skett sista tiden är ju planerat sedan månader och har inget med Trump att göra.

Hur ska han kunna komma fram med något som ska ersätta Obamacare?

Och sen det här med de ekonomiska sakerna som han lovat komma inom två veckar? Vad ska det vara om?

Som man ser på klippet ovan så blir man inte glad.

Fast du måste förstå att han inte gått runt 24/7 och tänkt på hur han ska göra livet bättre svarta i städerna.

Som att jag skulle fråga dig hur vi bäst hittar botemedlet för cancer. Som du inte kommer kunna svara på eftersom du inte tänkt på frågan.

En politiker har tränats hela livet för att svara på sådana frågor han är ingen politiker.
2017-02-13, 21:06
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Tror det är kvalificerat skitsnack eller konspirationsteorier, visst han är inte en underbar affärsman men jag tror inte han har en så pass dålig läsförståelse som denna video framställer det som, däremot så skulle det inte förvåna mig om han har ADHD eller ADD just för att han har konsentrationssvårigehter.
2017-02-13, 21:07
Medlem
CNN gick ganska hårt mot Trump efter presskonferens med Kanadas minister och hånade honom för hans insats.

De tyckte att Trump inte ser ut att gilla jobbet som president.

Själv tycker jag att han börjar bli för gammal en president ska vara mellan 50-60 år efter det förlorar man för mycket hjärnceller för att klara jobbet.
Senast redigerad av seeeg321 2017-02-13 kl. 21:10.
2017-02-13, 21:11
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan
Dessutom ser det ut som att han sitter och blir förhörd?
Då vill man inte vara medgörlig heller, man vill inte läsa vad som står för det man säger kommer användas emot en.

Mycket kan man säga om Trump, men dum är han inte.

Ja, du har helt rätt i det. Självklart slingrar han sig då. Man blir inte president i USA om man är korkad.

När George W Bush var president var det samma prat om att han också var korkad, eftersom han hade svårt att uttrycka sig muntligt och hade tätsittande ögon. Han gav helt enkelt ett dumt intryck.

Jag förmodar att i dagens politiska klimat är allt tillåtet, vilket jag tycker är synd. Det räcker med att titta på presidentens beslut och övriga ageranden utan att blanda in rena personangrepp. Så länge vi är upptagna med Trumps person missar vi att hålla koll på det han faktiskt gör.

Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Tror det är kvalificerat skitsnack eller konspirationsteorier, visst han är inte en underbar affärsman men jag tror inte han har en så pass dålig läsförståelse som denna video framställer det som, däremot så skulle det inte förvåna mig om han har ADHD eller ADD just för att han har konsentrationssvårigehter.

Det är ett löjligt uttryck för Trumphat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in