2017-02-03, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Ja, Kelly-Ann är blåst och presterade uruselt under valkampanjen. Det var därför det gick som det gick...

Men, vänta nu! Trump vann ju!

Elektorssystemet möjliggör ju att den som är minst populär ändå kan bli vald. Så en serie omständigheter har ju skapat dessa tragiska omständigheter.

Löfte på löfte från Trumps sida bryts. Jag undrar hur amerikanerna som trodde på att Mexiko skulle betala muren nu känner sig när det blev så snopet!
2017-02-03, 11:23
Medlem
FlamingBacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Elektorssystemet möjliggör ju att den som är minst populär ändå kan bli vald. Så en serie omständigheter har ju skapat dessa tragiska omständigheter.

Löfte på löfte från Trumps sida bryts. Jag undrar hur amerikanerna som trodde på att Mexiko skulle betala muren nu känner sig när det blev så snopet!

Ingen förutom ohederliga vänstertyper är imponerade av att demokraterna har lyckats valfuska och importera tillräckligt många hispanics i Kalifornien för att samla på sig en stor mängd röster. Trump är överlägset mest populär hos de riktiga amerikaner. Räknar man dessutom bort alla köpta röster finns det inte många demokrater bland amerikanerna.
2017-02-03, 11:29
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ja, Kelly-Ann är blåst och presterade uruselt under valkampanjen. Det var därför det gick som det gick...

Menar du att hon var en bra representant?

Många Trump supportrar är eniga om att hon inte är en bra representant vare sig under valet eller nu varför hyllar du någon som troligen gör allt detta endast för att få synas i tv och som är dum nog att inte inse att hon blir hånad på köpet
2017-02-03, 11:30
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern

Många Trump supportrar är eniga om att hon inte är en bra representant vare sig under valet eller nu varför hyllar du någon som troligen gör allt detta endast för att få synas i tv och som är dum nog att inte inse att hon blir hånad på köpet
Den vanliga frågan: Källa på det.
2017-02-03, 11:32
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Med tanke på hur hon totalt gjorde bort sig under valet vid flera tillfällen så vågar jag sätta pengar på att hon är så pass blåst, kolla upp henne så kommer du nog att se att hon är dummare än en viss fru Palin.

Vad yrar du om? Läs amerikansk media. Alla ser henne som en tillgång för Trump

Citat:

Dogberry och Ondahamstern menar nog att Trump är så pass bra att han vann TROTS henne. Annars skulle han prestera ännu bättre
2017-02-03, 11:33
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Den vanliga frågan: Källa på det.

Titta i den stängda Trump tråden, hon har diskuterats där och många skeptiker som supportrar var eniga om att hon inte är till nytta, hon är en av om inte den svagaste länken i kedjan.

Titta bara på hur hon inte kunde svara på frågor under valet, så fort hon fick en fråga så upprepade hon bara det hon sa innan även om det var en följdfråga
2017-02-03, 11:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Vad yrar du om? Läs amerikansk media. Alla ser henne som en tillgång för Trump

Dogberry och Ondahamstern menar nog att Trump är så pass bra att han vann TROTS henne. Annars skulle han prestera ännu bättre

Nu pratade jag om här på flashback kring kritiken om henne, sedan så får du gladeligen hänvisa till vart hon är en tillgång.

Och ja Trump tjänade inte på henne under valet utan hade behövt ha representanter som kunde tänka utanför manuset vilket jag även sa under själva valet.
2017-02-03, 11:38
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Titta i den stängda Trump tråden, hon har diskuterats där och många skeptiker som supportrar var eniga om att hon inte är till nytta, hon är en av om inte den svagaste länken i kedjan.

Titta bara på hur hon inte kunde svara på frågor under valet, så fort hon fick en fråga så upprepade hon bara det hon sa innan även om det var en följdfråga
Vad ska jag säga? Your hallucination is noted! För fan, följer du inte med alls i amerikanska medier? Slänger du bara ur dig kommentarer utan grund? Mediefolket över hela spektrat hyllar henne för hennes insatser. Dessutom, Trump beslutar sig för att behålla henne som rådgivare. Tror du på allvar att han skulle göra det om hon på minsta sätt hade gjort bort sig under valkampanjen?
2017-02-03, 11:38
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Herregud, när man tror att du inte kan bli dummare

Förlåt för att jag inte var tydlig nog att jag menade supportrarna här på flashback.

Men jag ser fortfarande inte något tecken på att hon skulle vara en bra resurs för Trump utöver att hon är för dum för att inse att hon hånas
2017-02-03, 11:40
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Vad ska jag säga? Your hallucination is noted! För fan, följer du inte med alls i amerikanska medier? Slänger du bara ur dig kommentarer utan grund? Mediefolket över hela spektrat hyllar henne för hennes insatser. Dessutom, Trump beslutar sig för att behålla henne som rådgivare. Tror du på allvar att han skulle göra det om hon på minsta sätt hade gjort bort sig under valkampanjen?

Jasså, jag ser inte någon enorm hyllning på Youtube, Facebook, twitter, instagram osv.

Menar du nyhetsmedia, socialmedia eller någon annan form av media nu?
2017-02-03, 11:40
Medlem
Citat:

Väldigt svårt här hon kan ju sitt jobb med att hitta väljare och hantera tuffa situationer under valet kunde ju hon också.

Men Kellyanne Conway är extremt mediakåt också, hon är lite som de film och musik stjärnorna som inte lyckades i LA och nu lever på gatan. Den karriären är över men hon försöker fortfarande bli känd fast hon inte har det som krävs.

Nu tror jag att allt det här är planerat, alla dessa smånyheter för att få media att skriva om dessa istället för vad man verklige gör.

Steve Bannon vet att folk hemma kommer klicka på en nyhet om att Trump är galen över telefonen med världsledare före man klickar på att Trump lyft sanktioner mot Ryssland.
2017-02-03, 11:45
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry

Tvärtom så har Trump påbörjat infria flera av sina vallöften i frenetiskt tempo. Det går så fort att det inte går så bra.
Jag tror ju inte heller att Mexico kommer att betala någon mur, men först måste det ju finnas någon nota för Mexico att betala och det gör det inte.
Det har såvitt jag vet inte ens lagts något lagförslag om finansieringen av muren ännu.
Så det är fullt möjligt att det den där muren aldrig kommer att byggas.

Dessutom börjar det bli dags att Trump presenterar sin sjukvårdsförsäkring för senaten. Den var ju nästan, nästan färdig för två veckor sedan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in