Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Han bjöds in av en studentförening för att prata om free speach. Det gillar inte liberala fårskallar så de började bränna och slåss. De gräver sin egen grav här och nu. BU kan se sina donationer sina och föräldrar som vägrar låta sina barn studera där. Blir några svåra år innan uni-ledningen börjar stå upp för rätten att uttrycka sig.
Hur du lyckas få judebögen Milo till en nazist, det förstår jag inte alls.
Det tror jag inte men det var konstigt att Trump inte skickade in militären. Han kommer driva US till en diktatur med censur och mindre civila rättigheter. Se bara högsta domstolen och hans senaste domare en fascist redan under skolåren. Trumps slogan typ är du inte med mig är du emot mig. Media osv sorteras och personal förbjuds tala med vissa tidningar osv.
Jag skiter vem som är bög eller jude det ska du göra klart för dig, men nazist är han oavsett.
Du får nog avvakta gällande free speach då det gäller Trump det kan bli ett minne för den amerikanska befolkningen. Men inte kan skolan hjälpa att dom protesterade, så Trump är lite väl fel ute.
Det går nog att få donationer så det räcker till detta uni om det krävs. Se Texas och den uppbrända mosken vad dom samlade in sedan. Samma juristerna som arbetat ideellt för alla som sitter fast för hans idioti. Vi snackar monopolpengar.