Citat:
Ursprungligen postat av
Rasande-Rose
Wow!! Hur många gånger har de sagt att han ska avsättas nu?
Först var det att det var omöjligt att han skulle vinna valet och sedan omöjligt att han skulle behålla makten, nästa fixidé blir väl att det är omöjligt att han blir omvald. Desperationen och det glödande hatet lyser igenom detta fake news-folk.

Jag ska komma med en förutsägelse, om inte Trump klarar av att lägga en Budget inför 2018 så kommer det från och med tidigt januari 18 direkt synas genom att USA stänger alla sina institutioner.
Trump har redan gjort slut på hela sitt livvaktsskydd för i år.
Det är mycket som talar för att budgeten kommer vara totalkaos, eftersom de inte klarade av att ersätta Ombamacare med något annat.
Är budgeten i kaos kommer Trump tvingas avgå, för att öppna USA igen kräver en budget i balans.
Den budget Trump rider på idag är helt och hållet Obamas budget som las i lutet av 2016 och började gälla från och med i januari 2017.
Det är först när Trump ska komma med en statsbudget som är beviset för vad han egentligen går för. Eftersom Vita Huset är i kaos och jag har inte läst om vem som är finansminister eller hört ett ord från det hållet så är jag säker på att det är kaos på dessa avdelningar som det är på övriga avdelningar.
Fake news eller inte, 1 januari kommer det överbevisas om Trump är duglig eller ej.