Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Det där är ju bara vad du säger.
För dig kanske det är anmärkningsvärt. Det är det inte för mig. Obamacare är något de kampanjat framgångsrikt på, det är inte samma sak som att de vill ändra i det.
Okey om det är bara nått jag säger.
Berätta nu hur man vill ha bort free money, men säga man förtjänar free money.
Det är en paradox som aldrig går att få ihop i verkligheten.
För tar man bort free money som han säger, så kan man inte heller förtjäna dom då han fått som han vill.
Och anser man att man förtjänar dessa free money, så kan man inte ta bort free money.
Av den givna anledningen de inte längre existerar.
Så vad är det jag bara säger?
Vad har det med saken att göra de kampanjat framgångsrikt, det vi sett är bara en enda lång lögn.
Och som jag sett innan, så är Trumpnissarna de som skriker mest att folk, tidningar och annan media ljuger.
Men när de ljuger själva så är det bara okey, och gud helvete vad mycket det ljuges infrån Trumpniossarna.
Vilket är deras enda chans, då de inte hinner med att ändra sin åsikt lika snabbt och ofta som Trump.
Dock ett stort problem för dig, det är att man sa man skulle ersätta detta, men inte ens efter så många år så har man ett förslag.
Förslaget var så jävla dåligt att man inte ens ville ta diskussionen offentligt i senaten.
Och Mitch som klagade på Obamacare gjordes upp bakom stängda dörrar(12st offentliga förhör hade man), medans nu var det helt stängda dörrar här.
Man lever inte som man lär, pinsamt