2017-08-01, 19:30
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vad är relevansen om Hillary är sjuklig tant och det som vi avhandlat?
Det var ju trots allt Trumpen som sa han inte skulle väcka några åtal.
Så varför svamlar Trump som vanligt?
Men det har jag ju redan svarat på. Två gånger tidigare och du ställer samma fråga EN GÅNG TILL!!! Ett tips: Om det är något i mina svar som du inte förstår, markera det och be mig förtydliga.
2017-08-01, 19:33
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Men det har jag ju redan svarat på. Två gånger tidigare och du ställer samma fråga EN GÅNG TILL!!! Ett tips: Om det är något i mina svar som du inte förstår, markera det och be mig förtydliga.
Ser inga svar, bara undanflykter.
Undanflykter tex som att Hillary är sjuklig tant, vilket kanske är dagens sanning, men totalt irrelevant här.
2017-08-01, 19:35
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ser inga svar, bara undanflykter.
Undanflykter tex som att Hillary är sjuklig tant, vilket kanske är dagens sanning, men totalt irrelevant här.
Här hittar du svaret. Det är bara idioter som upprepar samma fråga tre gånger, trots att svar givits.
(FB) Stora tråden om amerikansk inrikespolitik

Citat:
Japhy
Hur ska jag veta varför Trump visade vilja till försoning med Hillary dagen efter valet. Kanske han ville vara snäll mot en sjuklig tant. Under VALRÖRELSEN, du vet då när man avger sina VALLÖFTEN, var han klar och tydlig
2017-08-01, 19:48
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Jag inbillar mig attt jag säger:

Jag har förövrigt RPat ditt tramsande och hoppas på åtgärd från mod.
Så om jag tolkar dig rätt så ska man lita blint på vad Trump säger, förutsatt att det är valrörelse? Eftersom det tydligen inte spelar någon som helst roll enligt dig vad han sa efter val-segern. Eller?
2017-08-01, 19:49
Medlem
HelloChrists avatar
Citat:
Men nu har han ju sagt många många ggr att han ska fixa allt och direkt och heller inte kosta nått.
Kan inte se någon förbättring för USA som land med Trump i makten, oavsett om man ger han 16år att försöka.
Han har liksom ingen aning i hur man sköter ett land, dokusåpa däremot det kan han och det ser vi dagligen.
Han förutsatte väl att han talade till en röstmyndig publik

Han talade naturligtvis om sin agenda, vad och hur han kommer driva.
Att han inte får igenom saker i kongressen etc och varför alla kvarlämnor från tidigare globaliststyre motarbetar honom är ett gott tecken och inte ett dåligt.

Du kan börja oroa dig när han börjar bomba länder och kritiken tystnar, eller när någon i hans administration är populär i media, så länge media gnäller och kongressen tjurar så är det ett gott tecken på att Mr. Trump har hjärtat på rätt ställe och kommer driva den agendan han gick till val på!
Att Hussein och andra ledare "får igenom saker" beror på att det är globalisternas agenda de driver, den får de igenom vare sig de vill eller inte, nu är det annorlunda, det är därför vi är så glada!

Förhoppningen är att han får 8 år på sig och med det tempo han håller nu kommer det vara #MAGA innan 2020!
2017-08-01, 19:52
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloChrist

Att han inte får igenom saker i kongressen etc och varför alla kvarlämnor från tidigare globaliststyre motarbetar honom är ett gott tecken och inte ett dåligt.

Du kan börja oroa dig när han börjar bomba länder och kritiken tystnar, eller när någon i hans administration är populär i media, så länge media gnäller och kongressen tjurar så är det ett gott tecken på att Mr. Trump har hjärtat på rätt ställe och kommer driva den agendan han gick till val på!
Att Hussein och andra ledare "får igenom saker" beror på att det är globalisternas agenda de driver, den får de igenom vare sig de vill eller inte, nu är det annorlunda, det är därför vi är så glada!

Förhoppningen är att han får 8 år på sig och med det tempo han håller nu kommer det vara #MAGA innan 2020!
Det måste vara skönt att enkelt kunna avfärda sina egna eller sina idolers tillkortakommanden med 'globalism'-begreppet i tid och otid.
2017-08-01, 19:53
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Så om jag tolkar dig rätt så ska man lita blint på vad Trump säger, förutsatt att det är valrörelse? Eftersom det tydligen inte spelar någon som helst roll enligt dig vad han sa efter val-segern. Eller?
Det är därför det blir så bisarrt, de ändrar sig dagligen i vad som gäller.
Och när man ifrågasätter det som nu, så för man irrelevanta saker som Hillary är sjuklig.

Nyss pratade det om Anthony Scaramucci, han var så folklig och pratade som folket och var så braaaaa.
Och nu är han borta för han var så folklig?
Aldrig varit med om någon hoppar runt på näckrosblad så illa som om Trump.
Och de får heta Trumpnissar, just för de är uppe i röven på Trump hela dagarna och sniffar.

Sen med Hillary, så kan vi räkna med de kommer ändra sig ett par hundra ggr till.
2017-08-01, 19:58
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloChrist

Amerikaner är jävligt korkade, så 8år känns inte det minsta omöjligt.
Du ser ju bara basen som röster på R, som ingen har nått att hämta i en sådan här politik.
Utan de är förlorarna, och de fattar inte ens det själva.

https://www.youtube.com/watch?v=E48QqcTOXeY&t=2s
Här ser vi hur de resonerar, och tex 0:57 hur han minsann inte accepterar free money, men sen säger han har förtjänat dom.
Summerar upp väldigt många republikanska väljare, som har allt och förlora genom och rösta R.
Men de klarar inte ens räkna ut det själva.
2017-08-01, 20:19
Medlem
WarWarrens avatar
Citat:
Det är bara idioter som upprepar samma fråga när de redan fått ett svar. Varför vill du inte ta reda på sanningen? Är du så förlorad? Fortsätter du tjata om samma sak, kan jag bara utgå från att du tramsar. Varför vågar du inte klicka på de länkar jag bifogar? Om du är dålig på engelska kanske mamma eller pappa kan hjälpa dig att läsa!
http://nordic.businessinsider.com/fusion-gps-trump-russia-statement-2017-7?r=US&IR=T

https://www.washingtonpost.com/news/josh-rogin/wp/2017/07/25/judiciary-committee-to-turn-the-russia-investigation-back-on-fusion-gps/?utm_term=.66a9be4a38bb

http://www.theepochtimes.com/n3/2268464-russian-lawyer-tied-to-democrats-lynch-and-dnc-linked-trump-dossier-company/

http://www.independent.co.uk/News/world/americas/us-politics/trump-jr-russian-lawyer-steele-dossier-natalia-veselnitskaya-gps-fusion-a7834541.html

http://www.independent.co.uk/News/world/americas/us-politics/trump-jr-russian-lawyer-steele-dossier-natalia-veselnitskaya-gps-fusion-a7834541.html

Det är ju för fan BEVISAT vid det här laget!

Så DNC lurade Jr i en fälla och lät sedan Trump vinna valet, utan att själva släppa informationen, vare sig före eller efter valet? Intressant taktik.

EDIT: Var det demokraterna som tvingade Jr:s kompis Goldstone att vidarebefordra informationen från far&son Agalarov i dennes mejl till Jr?
Senast redigerad av WarWarren 2017-08-01 kl. 20:25.
2017-08-01, 20:23
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WarWarren
Så DNC lurade Jr i en fälla och lät sedan Trump vinna valet, utan att själva släppa informationen, vare sig före eller efter valet? Intressant taktik.
Ja en mycket intressant taktik. Jag minns faktiskt inte datum för mötet. Har du nån koll? Kanske det var i slutet av kampanjen, när de började inse att de skulle förlora. De hade alltså planerat det ryska narrativet länge. Kanske insåg det att ingen skulle tro på skiten om de inte fick sina lakejer inom media att mala på om skiten i åtta månader. Men inte ens det verkar hjälpa. Men som juridikfronten har som måtto, ska man ju åtala nationalister och högermänniskor, så det ligger ju i deras linje, inte sant?
2017-08-01, 20:33
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ja en mycket intressant taktik. Jag minns faktiskt inte datum för mötet. Har du nån koll? Kanske det var i slutet av kampanjen, när de började inse att de skulle förlora. De hade alltså planerat det ryska narrativet länge. Kanske insåg det att ingen skulle tro på skiten om de inte fick sina lakejer inom media att mala på om skiten i åtta månader. Men inte ens det verkar hjälpa. Men som juridikfronten har som måtto, ska man ju åtala nationalister och högermänniskor, så det ligger ju i deras linje, inte sant?
Mötet var i juni 2016.
2017-08-01, 20:37
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Mötet var i juni 2016.
Tackar. Bra framförhållning. Har du nån källa så skulle det uppskattas!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in