Citat:
Ok... 
Citat:
Det är svårt att fabricera brottsmål där inget brott är begånget.
Jag ville bara att folk som du skulle erkänna att FBI lade ned utredningarna om Clinton. FBI gav helt enkelt upp.
För det är det jag uppfattar du vill FBI ska göra?
Citat:
"Lägga ned med Trump"... Ska han beordra dem att göra det så som han försökte göra få Comey att göra eller vad menas?
Mitt mål är att ni ska även erkänna att FBI kommer lägga ned utredningen med Trump.

Citat:
Nu blev det visst lite för mycket för här trasslar du in dig själv i rena självmotsägelser.
Och nu finns det inte så mycket för er att göra. Antingen är ni pro-korrupt Clinton fans och erkänner att Clinton har rent mjöl i påsen. Då kan ni lika erkänna Trump som ren också. Eller så erkänner ni att skatan har begått brott och FBI är korrupt.

Vad är det som ska "erkännas"? Att Clinton är oskyldig? Detta är sedan länge etablerat, men det konspiratoriska önsketänkandet på vissa håll kan givetvis inte släppa igenom ett sådant enkelt faktum...

Och vad är det för tvångstankar som får dig och dina gelikar att se det som absolut nödvändigt att Donald ska förklaras "oskyldig" (lol) mitt under pågående utredning? Det är varken så det fungerar eller är ens tekniskt möjligt.
Byfånen begår brott av ren vana då han aldrig under hela sitt vuxna liv behövts ställas inför konsekvenser, så som normala människor gör. Det är bla. därför han och hans anhang använder fonder menade för välgörenhet som privata spargrisar. Det finns anledning till att Mueller samlar på sig ett all-star team med åklagare och utredare av ekonomisk brottslighet och korruption...
https://www.washingtonpost.com/politics/trump-used-258000-from-his-charity-to-settle-legal-problems/2016/09/20/adc88f9c-7d11-11e6-ac8e-cf8e0dd91dc7_story.html
Citat:
Problemet med Donald är att han är så ohjälpligt inkompetent på, ja, i princip allting utom att möjligtvis snuva folk så det kommer bli spännande se honom försöka försvara sig mot att hans kampanj har haft djupa samarbeten med kontra-amerikanska intressen.
Trump used $258,000 from his charity to settle legal problems
Kommer nog bli svårt att försöka "cowfefe"-förklara bort det?
Citat:
Det här "fake news"-mantrat som sekten inte kan låta bli att gå och idissla på... En naturlig slutsats måste isåfall vara att eftersom Amerikas president ljuger så gott som dagligen så innebär detta att han inte är något annat än en "fake president"! 
https://www.nytimes.com/interactive/2017/06/23/opinion/trumps-lies.html
Citat:
Trump's Lies - Trump Told Public Lies or Falsehoods Every Day for His First 40 Days
Many Americans have become accustomed to President Trump’s lies. But as regular as they have become, the country should not allow itself to become numb to them. So we have catalogued nearly every outright lie he has told publicly since taking the oath of office.
Many Americans have become accustomed to President Trump’s lies. But as regular as they have become, the country should not allow itself to become numb to them. So we have catalogued nearly every outright lie he has told publicly since taking the oath of office.
HAHAHA!