Citat:
Ursprungligen postat av
DenVelige
Så jag har detaljerat detta moment i ett par år nu.
Det är alltså tjejer som har pojkvän men ändå tar utmanande bilder på facebook/instagram etc.
Vissa gånger tjejer i mina egna umgängeskretsar och bland vänner så har dessa varit tjejer som sedan kommit fram till att de varit otrogna men inte alla dock.
Suktar de efter andra killar och samtidigt är rädda för att vara ensamma och därav inte är singlar? Jag tänker mig att spänningen kan spegla in där på vissa kvinnor med komplex/dålig självkänsla och dylikt. Eller är det enbart en EGO-Boost?
Jag menar i singelfall så brukar ju alltid utmanande bilder vara en sorts förför-flört till en potentiell kille.
Kan varken uttala mig om facebook eller instagram eftersom jag inte känner till det, så jag skulle aldrig påstå att du bara hittar på. Däremot undrar jag vad just du upplever som "utmanande"? Kanske
vill du definiera lite?
Att stilisera någon femi politikum just av din ts tycker jag känns lite överdriven. Låt mig säga så här, eftersom du pratar om tjejer i något förhållande, har väl även deras pojkvänner tillgång till dessa sociala medier? Och nu kan jag också föreställa mig att inte någon varken pojke eller tjej skickar någon semesterhälsning från Maldiverna till facebook eller insta, precis klädd i polotröja, om du fattar poängen? För det tredje. Vad har nu DU med saken å göra?