2017-01-17, 21:28
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramspuss
Man kan inte prata efter ett skott genom ögat.
Jo, det skulle han kunnat göra. Talcentrum sitter på vänster sida. Om det tagit storhjärnan skulle han kunna ha varit vid fullt medvetande efter ett skott. Det händer titt som tätt att folk kommer till sjukhus vid medvetande.
Eftersom han var skjuten med flera skott kan det dödande skottet vara vilket som helst. Men det behöver inte vara blödningar i hjärnan som i första hand är det allvarligaste.
Citera
2017-01-17, 21:29
Medlem
slickeballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seniormadame
Alltså ni som inte bor i malmö som inte känner folket som är inblandade... tfoo på er. Era wannabe spekulationer är komiska. Sanningen kommer alltid fram, istället för att sitta och ifrågasätta allt. Bli poliser iverkligheten istället om ni tros veta sååå mycket.

Ursäkta för det här men, din inavlade jävla åsna, det är tack vare människor som dig och dina vänner som sanningen ytterst SÄLLAN kommer fram.

Men det förstår inte din syskonknullade hjärna. Du kommer in hit och ljuger och snackar skit, helt utan respekt för BO.

Tvi på dig själv, skämmes tamigfan!
Citera
2017-01-17, 21:33
Medlem
seniormadames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meraki
Du uppmanar mig att kontakta henne, fram med namn. Hur tror du jag ska hitta en tjej annars? Mr Wise Guy.

Tänker inte hänga ut henne. Tyvärr. Du får tro vad du vill, synd att du inte känner henne för du vill ju verkligen få höra allt. Ingen ber dig att tro på vad jag skriver.
Skrev detta för de som vill veta hur det kanske gick till.
Ser heller inte varfö hon ska ljuga om hela händelsen. Hon mådde fkd dagen efter och var tvungen att söka hjälp
Citera
2017-01-17, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Jo, det skulle han kunnat göra. Talcentrum sitter på vänster sida. Om det tagit storhjärnan skulle han kunna ha varit vid fullt medvetande efter ett skott. Det händer titt som tätt att folk kommer till sjukhus vid medvetande.
Eftersom han var skjuten med flera skott kan det dödande skottet vara vilket som helst. Men det behöver inte vara blödningar i hjärnan som i första hand är det allvarligaste.

Han ser rätt död ut på bilden, räcker inte det?
Citera
Medlem
5549s avatar
Citat:
Tänker inte hänga ut henne. Tyvärr. Du får tro vad du vill, synd att du inte känner henne för du vill ju verkligen få höra allt. Ingen ber dig att tro på vad jag skriver.
Ser heller inte varfö hon ska ljuga om hela händelsen. Hon mådde fkd dagen efter och var tvungen att söka hjälp
Allt detta kommer redas ut när FUPen blir klar, förutsatt att detta går till åtal, och din väninna och hennes berättelse kommer att finnas för oss alla att läsa.
Citera
Medlem
seniormadames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slickeball
Ursäkta för det här men, din inavlade jävla åsna, det är tack vare människor som dig och dina vänner som sanningen ytterst SÄLLAN kommer fram.

Men det förstår inte din syskonknullade hjärna. Du kommer in hit och ljuger och snackar skit, helt utan respekt för BO.

Tvi på dig själv, skämmes tamigfan!

HAHAHAHA folk som dig... Respekt och respekt jag har mycket respekt men inte för folk som dig. Finner heller ingen anledning till att ljuga/trolla om en sådan händelse. Du är ju sjuk i hvuudet att du ens hoppar på människor och tror de ljuger. ALL respekt till A.
Citera
2017-01-17, 21:39
Medlem
seniormadames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Allt detta kommer redas ut när FUPen blir klar, förutsatt att detta går till åtal, och din väninna och hennes berättelse kommer att finnas för oss alla att läsa.

Ja precis, det hoppas jag. Det är sjukt sorgligt att folk ska behöva vara så rädda till att vittna eller ringa in anonymt. Men samtidigt förstår jag. Små wananbe gangsters som får tag på vapen hur lätt som helst och knäpper av varandra som ingenting.
Citera
2017-01-17, 21:40
Medlem
Citat:
Varför uppmanar du oss att fråga henne då? Är du bakom flötet? Ingen tror dig, förmodligen bara killen som swishade pengar till den påhittade insamlingen, men han är en helt annan femma. Jaja, du måste kunna styrka dina påståenden, just nu är du lika trovärdig som media.
Citera
2017-01-17, 21:41
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Han ser rätt död ut på bilden, räcker inte det?
Det är möjligt, men han levde med all säkerhet innan han dog. Men kanske inte så länge att han fick uppleva porträttfotograferingen som skedde strax innan polis och ambulans anlände.
Citera
2017-01-17, 21:42
Medlem
seniormadames avatar
Citat:
Varför uppmanar du oss att fråga henne då? Är du bakom flötet? Ingen tror dig, förmodligen bara killen som swishade pengar till den påhittade insamlingen, men han är en helt annan femma. Jaja, du måste kunna styrka dina påståenden, just nu är du lika trovärdig som media.

Visst, folk får tro som de vill. Har inte mycket bevis på det heller men kan inte föreställa mig att det existerar människor som har hjärta nog att ljuga eller trolla om detta.
Citera
2017-01-17, 21:46
Medlem
Citat:
Visst, folk får tro som de vill. Har inte mycket bevis på det heller men kan inte föreställa mig att det existerar människor som har hjärta nog att ljuga eller trolla om detta.
Som 23-åringen menar du? Han som försökte rädda Ahmed, men du hävdar att det var en tjej.
Citera
2017-01-17, 21:48
Medlem
seniormadames avatar
Citat:
Som 23-åringen menar du? Han som försökte rädda Ahmed, men du hävdar att det var en tjej.
Vet inte vad du spekulerar om, vet bara att hon försökte räddda hans liv genom HLR. Vet inte vad som hände efter eller innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in