Citat:
Ursprungligen postat av
Captain.Johansson
Du behöver ju inte vara autistisk.
Vanligtvis betecknas en spelare som spelar på seniornivå som senior även om svenska fotbollsbollsförbundet säger att spelaren blir senior samma år som den fyller 20. Isak är senior nu då han spelar på seniornivå, han är ingen junis som får träna lite extra.
Det var jag som drog upp termen senior, och den andre som svarade misstolkade vad jag skrev då han tolkade ordet enligt en helt annan definition och därför argumenterade emot något annat än vad jag skrev. Därav rättningen, dumfan.
Kan bjuda på ett ytterligare förtydligande. Vad jag skrev var "Blir mäkta förvånad om Isak blir något speciellt som senior, men jag har väldigt gärna fel.". Vad jag menar är alltså Isak när denne når seniorålder. Fattar du inte det kanske du ska ta dig själv en titt i spegeln angående autism.
Citat:
Ursprungligen postat av
Captain.Johansson
Att avfärda honom som en i mängden känns ju lite hjärndött men absolut en random på Flashback vet nog mer än experterna inom fotbollsvärlden...
Ett hjärndött argument om något. Förstår inte varför du sitter och skriver i fotbollsforumet på Flashback över huvud taget om egna åsikter, enligt dig, inte är värda att ha förutsatt att de inte sammanfaller med diverse experters.
Citat:
Ursprungligen postat av
chran508
Sen tycker jag du borde ringa Dortmund och meddela att de begått ett stort misstag. Snubben saknar ju tydligen både spetsegenskaper och potential. Riktigt amatörmässigt scoutat må jag säga.
Uh-huh. Svarar du lika patetiskt varje gång någon uttrycker en åsikt som inte delas av branschproffs? Ovanstående paragraf gäller dig med.
I övrigt är ni alla välkomna att gräva fram dessa posts och dumförklara mig den dagen Isak blir en stjärna. Det kommer inte att hända, men ändå.