Citat:
Ursprungligen postat av
Burkgurka
Vem jag är eller vilket förhållande till fotboll jag har tänker jag inte svara på. Men anledningen till att jag "drog upp" det om att det finns kunnigt folk på Flashback var ju att du inledde med att generalisera skribenterna här som okunniga. Jag bemötte ju dig.
Angående Isak så har jag redan beskrivit varför jag är tveksam till hur bra han egentligen är, där jag framförallt pekade på hans usla statistik i mycket annat än just målskyttet. Vill man tolka det positivt så gav jag förslag på vad han kan utveckla. Du höll inte med och alla behöver ju inte tycka samma, så finns ingen anledning att prata mer om det där. Dessutom har jag annan fotboll att följa, och lägger inte mer tid på Isak just nu.
Jag generalisera dom som tror sig veta, men kan inte utveckla sina åsikter med konkret fakta och kunskap. Du tog upp något, istället för att stå för dina egna tankar, som är rätt irrelevant. Och vad gör det dig eller andra att jag generaliserar ? Jag skiter högaktningsfullt om någon generaliserar mig, men är man svag i sin åsikt förstår jag att det blir jobbigt.
Jag kan tala för mina åsikter, utan att blanda in annat.
Och att du ens orkar ge dig in i något som du inte ens är intresserad av är ju bara en gåta.
Det är befängt att påstå att han inte är en stjärna. Eller handlar det om att man vill liksom vara lite speciellt i sin åsikt?
Det är inte bara jag som anser att han är en stjärna, men du har inte många som står bakom dig i dina åsikter.