2022-08-30, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Varför stavar du som en SFI student? Isak lär ha lekstuga mot sämre lag och dyka upp som en joker mot bättre lag.

Tror inte Newcastle köpte honom som en joker. Han måste prestera och det kommer han inte att göra i tuffa premier league!

Skit du i min stavning. Skriver snabbt och är på flashback för att hålla igång min svenska.

Frågor på det.
Citera
2022-08-30, 02:44
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Tror inte Newcastle köpte honom som en joker. Han måste prestera och det kommer han inte att göra i tuffa premier league!

Skit du i min stavning. Skriver snabbt och är på flashback för att hålla igång min svenska.

Frågor på det.

Han lär göra bra ifrån sig. I paritet med laget han spelar i.
Citera
2022-08-30, 04:04
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Jag har en förklaring till min åsikt om lilla isak.
Du har en “känsla” att han kommer att lyckas?
Förklara varför! Annars kan du lämna tråden din clown.

Han är en och nittiotvå lång, så så väldigt liten kan han inte vara. trots att han växte upp i piss sverige (sic).

Invånare i Sverige har varit bland de längsta i världen sedan man allmänt började mäta, och ansågs vara de längsta för 120 år sedan eller så.
Citera
2022-08-30, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Han är en och nittiotvå lång, så så väldigt liten kan han inte vara. trots att han växte upp i piss sverige (sic).

Invånare i Sverige har varit bland de längsta i världen sedan man allmänt började mäta, och ansågs vara de längsta för 120 år sedan eller så.

Han väger 70 kilo!!!!! Inyte mycket muskler där inte!

Zlatan är 1.95 och väger 94.
Citera
2022-08-30, 04:25
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Han väger 70 kilo!!!!! Inyte mycket muskler där inte!

Zlatan är 1.95 och väger 94.

Ny handlar tråden om Isak.

Men, så vad du egentligen säger är att du gillar Zlatan, kanske en stor man för dig. Är det så vi ska förstå det?
Citera
2022-08-30, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Ny handlar tråden om Isak.

Men, så vad du egentligen säger är att du gillar Zlatan, kanske en stor man för dig. Är det så vi ska förstå det?

Du säger att isak inte är liten!

Jag försöker fôklara för dig varför han inte kommer att lyckas i premier league.

Han är lång men inga muskler. Väger bara 70 kilo. Zlatan lite längre men väger mer än 20 kilo mer. Bara muskler.

Fattar du lite bättre nu?
Citera
2022-08-30, 05:56
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Du säger att isak inte är liten!

Jag försöker fôklara för dig varför han inte kommer att lyckas i premier league.

Han är lång men inga muskler. Väger bara 70 kilo. Zlatan lite längre men väger mer än 20 kilo mer. Bara muskler.

Fattar du lite bättre nu?

Varför inte bara visa oss vad han väger?

Han kanske väger ett ton?

Fattar du nu?

Vi har nog förstått dig = Zlatan strong.
Citera
2022-08-30, 09:48
Medlem
Så svenskt att ta längd/vikt som främsta argument för att lyckas i fotboll.

Kanske man inte har koll på Aguero som var PLs bästa anfallare under 2010- talet.
Citera
2022-08-30, 10:26
Medlem
polagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trotta-Postisen
Så svenskt att ta längd/vikt som främsta argument för att lyckas i fotboll.

Kanske man inte har koll på Aguero som var PLs bästa anfallare under 2010- talet.

Kan visst köpa att bara kolla på vikt och längd i sig inte behöver säga så mycket.
Men vet inte om du har det bästa exemplet.

Aguero var ju otroligt stark, och med en låg tyngdpunkt. Och även vikten var väl inte dålig, ca 77-82kg.
Och då i relation till sin längd som var 170 så vägde han så klart mycket mer 'PL-anpassat' än Isak.

Aguero 170 - 80kg
Isak 192 - 70kg

Tycker sen absolut att Isak nog kan bli ännu starkare och säkert öka i vikt med lite extra muskler. Är det den stora faktorn till om han lyckas eller inte i PL? Kanske inte, men tror om han kan behålla en smidighet, snabbhet och teknik samt lägga till mer muskler så kommer han säkerligen bli en ännu bättre spelare i PL.

https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/sergio-aguero-explains-how-beat-21963302
Citera
2022-08-30, 16:07
Medlem
321js avatar
https://www.fifaindex.com/sv/player/233731/alexander-isak/fifa22/

Längd 192 cm

Vikt 77 kg

https://www.realsociedad.eus/es/equipo/jugador/real-sociedad/alexander-isak

77,00 Kg / 1,92 m

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/KvO785/jag-har-inte-fatt-min-bonus-an

Hur många kilo har du gått upp sedan du spelade i AIK?

– Sju-åtta kilo.
Senast redigerad av 321j 2022-08-30 kl. 16:09.
Citera
2022-08-30, 17:42
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
https://www.fifaindex.com/sv/player/233731/alexander-isak/fifa22/

Längd 192 cm

Vikt 77 kg

Då gissade jag rätt alltså. Bra att vi har rett ut det.

Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Nog för att Isak liknar ett sugrör, men mer än 70 kg väger han allt. Jag skulle gissa på 77-78. Några kilo muskler till skulle han absolut ha nytta av, men det verkar vara väldigt svårt för personer från Etiopien/Eritrea att bygga muskler. Ingen slump att de oftare är maratonlöpare än sprintrar.
Citera
2022-08-31, 20:30
Medlem
Isak startar idag mot Liverpool. Hade önskat att han fått göra debut med A-laget men alla är ju skadade så han kommer nog inte får mycket uträttat idag. Hoppas ändå att han glimtvis kan visa några talanger.

Nu är det ingen geordie som tror på något annat än förlust idag så han kanske inte blir avrättad även om han är anonym hela matchen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in