Citat:
Ursprungligen postat av
popparen
Nice!
Regelbundet med speltid i ett mittenlag i La Liga är inte alls dumt för en svensk talang i den åldern. Visst att det kanske är ett steg tillbaka från BVB, men jag tror att det är en lagom nivå för honom just nu. EM 2020 kan förhoppningsvis bli hans scen.
Precis. Ett kanonsteg för honom. La ligas fotboll passar honom väl med. Väldigt modern teknisk låg fotboll. Precis där Isaks styrkor ligger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pezten
Hoppas att det blir Real Sociedad och att Isak får spela större delen av matcherna. En rolig anledning att kika på La Liga nästa säsong om det blir av, vilket det ju verkar. Lyckas han pumpa mål i sin nya klubb ... ja, då kan det verkligen bli en ny svensk supertalang.
PRecis. Jag kollar väldigt lite la liga. Kommer följa Sociedad nu utan tvekan. Sen att RealM(Hazard) och Barca(De jong, De ligt, Griezman) signat flera av några av mina storfavoriter gör att de möterna blir lite mer intressanta med. God timing.