2017-01-10, 19:35
Medlem
Grankulas avatar
Tjena! Vet inte om tråden är rätt placerad. Så flytta gärna om den är fel placerad.

Hursomhelt. Var inne på webhallen och såg att dem har erbjudande med Asus att de erbjuder Cashback på utvalda produkter. Kan någon förklara för mig hur det går till ? Läste villkoren osv. Men förstår inte riktig. För jag är ute efter Windows 10. Den kostar 1060 sek. Om man köper windows 10 där på webhallen så erbjuds det cashback på 130 euro. Så det ska alltså betyda att de "betalar" mig ca 300 kr för att jag ska köpa windows 10? Jag menar, de "förlorar" ju pengar på att ge tillbaka 130 euro. Är detta för bra för att vara sant ? Har jag missuppfattat innebörden av Cashback ?

Ursäktar för en efterbliven fråga. Men man måste ju börja någonstans, eller hur ?

Länken och erbjudandet i fråga
http://www.webhallen.com/se-sv/dator...t_salda/alla/1
Citera
2017-01-10, 19:41
Avstängd
Du måste köpa enligt följande:

To receive this claim the participant has to buy one product out of every column (Mainboard + CPU + Windows 10 license):
Citera
2017-01-10, 19:41
Medlem
Läste lite snabbt.Det är ett paketerbjudande.

Var lite sen
Citera
2017-01-10, 19:42
Medlem
sterdnerds avatar
Jag tittade precis på Microsoft Store och där kostar det 1299:- vilket överensstämmer med erbjudandet.

Gissar på att det är anledningen? Att det är det generella priset på W10 som avses, tror dock inte att du får några extra pengar i kickback..
Citera
2017-01-10, 19:48
Medlem
Grankulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Du måste köpa enligt följande:

To receive this claim the participant has to buy one product out of every column (Mainboard + CPU + Windows 10 license):

Citat:
Ursprungligen postat av odov
Läste lite snabbt.Det är ett paketerbjudande.

Var lite sen

Jaha, ja, nu såg jag . Tyckte det stog "A" och inte "an" och "any". Dvs, att det räckte att köpa en grej endast. Men okej. Då fattar jag haha. Hade ju varit skönt annars om det räckte med att köpa en sak bara så att man fick mer pengar tillbaka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in