• 3
  • 4
2017-01-11, 17:11
Medlem
Kleops avatar
Låter som att du har testade en stark sativa den där enstaka gången och sämre indica-strains de andra gångerna.
Citera
2017-01-11, 22:05
Medlem
likeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
för det var ju det jag velade diskutera? flashback i ett nötskal, kolla vad jag svarade på så kanske din hjärna förstår vad jag då också försökte diskutera.. tack förresten, inte torskat en enda gång på en jävla massa resor medans du själv antagligen sitter på ringa nark haa

Haha!
Hoppas du torskar snart
Nej jag har lagt ner med sånt och satsar på min karriär istället, genererar mer pengar!
Citera
2017-01-11, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Haha!
Hoppas du torskar snart
Nej jag har lagt ner med sånt och satsar på min karriär istället, genererar mer pengar!

Håller inte heller på längre med det, enklare att köpa kassar inrikes.. men nu hobbyknarkar jag mest.

Det jag menade var ju att jag har testat myyyyyyyyyyyyyyyycket hasch och det är bara ett fåtal gånger jag har stött på sativa hasch, Bigfatc0ne har också samma erfarenhet så det ligger nog något i det.
Citera
2017-01-11, 22:51
Medlem
likeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
Håller inte heller på längre med det, enklare att köpa kassar inrikes.. men nu hobbyknarkar jag mest.

Det jag menade var ju att jag har testat myyyyyyyyyyyyyyyycket hasch och det är bara ett fåtal gånger jag har stött på sativa hasch, Bigfatc0ne har också samma erfarenhet så det ligger nog något i det.

Lycka till med det grabben!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in