• 1
  • 2
2017-01-09, 19:42
Medlem
Ygrittes avatar
Har skaffat mig en piercing i klitoriskappan (vertikal).
Sedan slog det mig. Hur funkar det med oralsex? Blir det svrare fr givaren? Eller lttare, om det nu r s att man blir mer knslig?

I frsta hand undrar jag ver hur det funkar att ge oralsex till en kvinna med intimpiercing, men vill grna ocks veta hur det fungerar tvrtom.
Citera
2017-01-09, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ygritte
Har skaffat mig en piercing i klitoriskappan (vertikal).
Sedan slog det mig. Hur funkar det med oralsex? Blir det svrare fr givaren? Eller lttare, om det nu r s att man blir mer knslig?

I frsta hand undrar jag ver hur det funkar att ge oralsex till en kvinna med intimpiercing, men vill grna ocks veta hur det fungerar tvrtom.

hmm... om du blir mer knslig eller ej, knns nog som att det r DU som har bst koll p...
Hur knns det? Den kanske r helt ny och fortfarande gr ont, men knner du dig ktare, eller oktare, nu jmf med innan?
Och ja, jag r enbart nyfiken.
Citera
2017-01-10, 00:13
Medlem
Ygrittes avatar
Den r nygjord. Inget ont.

Men man ska inte pilla p den under lkningen mer n vid rengring. S i nulget vet jag inte hur den kommer "fungera".
Citera
2017-01-11, 14:34
Medlem
UngeHerrProms avatar
Kan det mjligen smaka metal om man kommer t den med tungan?
Citera
2017-01-12, 00:42
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Kan det mjligen smaka metal om man kommer t den med tungan?

Piercingsmycken i sig smakar inget, har en stav i tungan, tror det r titan eller liknande, o den smakar inget
Citera
2017-01-12, 07:57
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Piercingsmycken i sig smakar inget, har en stav i tungan, tror det r titan eller liknande, o den smakar inget
Va bra nd jag kan tnka p r att man kommer t den p ngot obehagligt stt med munnen, eller rkar dra i den
Citera
2017-01-12, 08:00
Medlem
Ingen direkt skillnad ur givarens perspektiv tycker jag, inte direkt s att den r ivgen eller ntt om du inte har vrldshistoriens strsta smycke.

Kan plinga lustigt om man har tungpiercing ocks!
Citera
2017-01-12, 10:38
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Va bra nd jag kan tnka p r att man kommer t den p ngot obehagligt stt med munnen, eller rkar dra i den

Ibland hnder det att jag rkar bita p staven, o det r mindre pleasant, tack o lov slipper man knna lukten av jrn iallafall
Tnkte ocks pierca en vertikal i kappan, men det skulle inte funka med lkning p ett korrekt stt
Citera
2017-01-12, 12:53
Medlem
Ygrittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Ibland hnder det att jag rkar bita p staven, o det r mindre pleasant, tack o lov slipper man knna lukten av jrn iallafall
Tnkte ocks pierca en vertikal i kappan, men det skulle inte funka med lkning p ett korrekt stt
Varfr skulle inte lkningen fungera?
Citera
2017-01-12, 12:55
Medlem
Ygrittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Ingen direkt skillnad ur givarens perspektiv tycker jag, inte direkt s att den r ivgen eller ntt om du inte har vrldshistoriens strsta smycke.

Kan plinga lustigt om man har tungpiercing ocks!

Tackar! Tnkte annars att piercingen kanske var i vgen fr stimulans.
Citera
2017-01-12, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ygritte
Tackar! Tnkte annars att piercingen kanske var i vgen fr stimulans.

Nu r jag man frvisso men ingen jag varit med, eller som jag vet har en har nmnt ngot om att det skulle vara ett problem iallafall. Slnge den sitter bra och inte skaver s ska det vara chilledill svitt jag erfarat iallafall.
Citera
2017-01-12, 17:59
Medlem
UngeHerrProms avatar
Frgade en kompis som hade en tjej med piercing drnere, ingen skillnad alls frutom att man sttte i den lite d o d.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in