2017-01-09, 15:40
Bannlyst
Vilka kommer ni köra på?

Själv kommer jag köra ute nu i år :

Autoblueberry- Seedsman
och
Fastberry Auto Fast seeds

fakta om Fastberry Auto
Original DJ Short Blueberry X Canadian Ruderalis
DJ Short's Blueberry is one of the most popular strains ever developed & that's why Fast Buds' Fastberry Auto is so shockingly good. This crew managed to automate & speed up the original genetics without watering down the flavour, the aroma or the bone-deep Indica stones. You'll absolutely love this AutoFem!

100% Feminized Seeds
Fully Autoflowering Hybrid
Rich Berry Flavour
Short & Compact
Dense, Frosty Yields

Fast Buds Says This Is Their Best Full-Body Buzz!

Fastberry Auto tastes extra sweet, but don't let that fool you. She's definitely got a wild side with instant stones that come on fast and last for hours to put you totally out of commission for the duration. Do not operate heavy machinery, do not make major decisions and do not even try to get off the couch while these powerful autoflowering seeds are in control!

Fastberry Auto is Very Fast at 9 Weeks from Pop
Short & Non-Descript - Easy to Hide
Tolerant to Major Weather Changes - Great for the North
A True Heavyweight with Indica-Dominant Genetics

Appearance-wise, Fastberry Automatic Seeds are true beauties. They stay short & compact with blue, red & purple hues that come out as the 9 week finish winds down and only deepen during the cure. The vivid hues, the thick resin and the lush Blueberry aroma come together for maximum bag appeal. You'll love this cannabis seed!

Jag funderar på lemon även

Vilka kommer ni köra?
Citera
2017-01-10, 00:10
Medlem
freeworldTVs avatar
För mig så står det mellan följande två sorter:

Greenhouse Super Lemon Haze Auto CBD 3st Feminised

Greenhouse White Widow Auto CBD 3st Feminised

Tror ni dessa går att köra i Sverige? Tänkte köra typ i en kruka och ha den på balkongen om det funkar med lukt och liknande och sen kanske omväxlande ta in den och låta den stå i köksfönstret eller liknande. Vad tror ni om det, rent odlingsmässigt? Kommer de att överleva och låta mig skörda åtminstone ett par gram med ett sådan scenario, tror ni?

Om man skulle sätta dessa rakt ut i skogen nånstans, hur tror ni det skulle fungera då? Bor i mellansverige (Sthlmsområdet typ)..

Sen undrar jag om ni kör med extra belysning de första två veckorna eller så eller om de klarar sig utan det? Tänker främst på risken för spindelväxt som jag brukar ha problem med när jag kör inomhus åtminstone... Har ingen belysning för tillfället så funderar på hur man ska lösa den biten (fläkt är ju ett sätt, men utan extra ljus kan det kanske bli svårt, eller?)..?
Citera
2017-01-10, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av freeworldTV

Tror ni dessa går att köra i Sverige? Tänkte köra typ i en kruka och ha den på balkongen om det funkar med lukt och liknande och sen kanske omväxlande ta in den och låta den stå i köksfönstret eller liknande. Vad tror ni om det, rent odlingsmässigt? Kommer de att överleva och låta mig skörda åtminstone ett par gram med ett sådan scenario, tror ni?

Om man skulle sätta dessa rakt ut i skogen nånstans, hur tror ni det skulle fungera då? Bor i mellansverige (Sthlmsområdet typ)..

Sen undrar jag om ni kör med extra belysning de första två veckorna eller så eller om de klarar sig utan det? Tänker främst på risken för spindelväxt som jag brukar ha problem med när jag kör inomhus åtminstone... Har ingen belysning för tillfället så funderar på hur man ska lösa den biten (fläkt är ju ett sätt, men utan extra ljus kan det kanske bli svårt, eller?)..?

Nice, båda dom där är sjukt bra. Bästa man kan röka vardagar.
Kör fan båda, dom är så sköna, cbd i båda gör dig slapp och trygg, sen lite knarkad fin känsla, inte mycket thc, men cbd,.n är så stark så det blir bara gulla i soffan typ på båda, andra gör dig kreativ, lemon dagtid
den andra kväll chill, lemon mer sativa, den andra mer mer indica,
Senast redigerad av extrabra 2017-01-10 kl. 00:29.
Citera
2017-01-10, 00:33
Bannlyst
dna gentics 60day lemon auto

vad tror ni om den?
Citera
2017-02-07, 22:03
Medlem
tixerzs avatar
Auto Viking AK47, AF
Auto Viking NL, AF
Auto Viking Loke, AF
Sensi Skunk AUTO,

Citera
2017-02-17, 11:52
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeworldTV

Kör på den förstnämnda. Hade nyss liknande strain och Super Lemon Haze var betydligt vassare än ww
Citera
2017-02-28, 20:20
Medlem
Körde 5 st northern Lights förra året fick ut ca 450 g torkat på dom. Riktigt fina kommer bli ett gäng såna i år med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in